فرانسه حدود هشت میلیارد یورو از بازارهای جهانی وام اخذ كرد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فرانسه بخشی وام دریافتی خود را با مدت زمان بازپرداخت 10 سال با بهره بانكی 49/2 درصدی دریافت كرده است.

مسوولان فرانسوی از پایین بودن نرخ بهره تخصیصی به وام دریافتی خود آن هم با مدت زمان بازپرداخت نسبتا بلندمدت ابراز رضایت كرده اند.

همزمان با فرانسه برخی از دیگر كشورهای اروپایی از جمله اسپانیا و آلمان نیز نسبت به دریافت وام از بازارهای بین المللی با بهره های بانكی متفاوت اقدام كرده اند.

كارشناسان نرخ سود تعیین شده به وام تخصیصی برای اسپانیا با سررسید 10 ساله را حدود شش درصد برآورد كرده اند كه این میزان رقم بالایی است.

این درحالی است كه چند پیش نیز موسسه ارزش سنجی بین المللی 'استاندارد اند پورز' همزمان با برخی از كشورهای حوزه یورو یك درجه از نشان اعتباری فرانسه كاست.

نظر به كسرعمومی یكهزار و 700 میلیارد یورویی و كسری بودجه ای حدود 90 میلیارد یورویی فرانسه، این كشور یك درجه از نشان ' تریپل - آ ' خود را توسط موسسه ارزش سنجی مزبور از دست داده است.

كاسته شدن از نشان اعتبارمالی كشورها از سوی موسسات ارزش سنجی بین المللی ، آنها را از جمله در زمینه امكان دسترسی داشتن به وام های كلان با نرخ سود پایین و مدت زمان بازپرداخت طولانی با مشكل مواجه می سازد.

فرانسه ظرف سال گذشته میلادی توانسته است كسری عمومی خود را از حدود هفت درصد ، به 2/5 درصد از تولید ناخالص داخلی كاهش دهد.

بر اساس استانداردهای اروپایی نبایستی كسرعمومی كشورها از حدود سه درصد تولید ناخالص داخلی آنان فراتر رود.

اروپام**1495**1368**





:: برچسب‌ها: زرد , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: