محكومیت قتل‌عام مسلمانان در میانمار و اعمال تروریستی در سوریه
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در این بیانیه آمده است: این روزها، جهان شاهد قتل‌عام و نسل‌كشی هدفمند مسلمانان میانمار توسط بودائیان افراطی و در مقابل چشم‌های به عمد به خواب ‌رفته مجامع بین‌المللی و سازمان‌های جهانی مدعی و متولی حقوق بشر است.

بیانیه می افزاید: آمارهای غیر رسمی ارایه ‌شده حكایت از آن دارد كه در یك سال گذشته بیش از 50 هزار مسلمان میانماری به دست بودائیان افراطی قتل‌عام شده‌اند. این قتل‌عام در حالی اتفاق می‌افتد كه دولت و ارتش میانمار به صورت گسترده از بودائیان افراطی حمایت كرده و با كشتار وسیع مسلمانان، بسیاری از بازماندگان را از خانه و كاشانه خود آواره كردند.

بیانیه ادامه می دهد: قتل‌عام گسترده مسلمانان، نسل‌كشی و پاكسازی قومی و مذهبی، آتش كین افراطیون بودایی است و باید از مدعیان سازمان ملل متحد كه مسوولیت اصلی آنان حفظ صلح و امنیت بین‌الملل را برعهده دارند، پرسیده شود، چگونه آنان در مقابل این نسل‌كشی سكوت كرده‌اند؟ چگونه است كه مدعیان دفاع از حقوق بشر و حتی دریافت‌كنندگان جوایز صلح نوبل در مقابل این نسل‌كشی سكوت كرده است، حتی 'آنگ سان سوچی' نماد دموكراسی‌خواهی در میانمار كه به شدت نیز مورد حمایت كشورهای غربی است از این نسل‌كشی به طور آشكار حمایت نیز كرده است.

در این بیانیه آمده است: هرچند رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و آزاد در این موضوع واكنش نشان داده‌اند، رسانه‌های غربی وابسته به دولت‌های زیاده‌خواه و صهیونیستی و بنگاه‌های دروغ‌پرداز غربی این قتل‌عام و نسل‌كشی را در بایكوت خبری كامل قرار داده‌اند تا به همگان نشان دهند كه خط‌ مشی مطبوعاتی و سیاسی آنها براساس دموكراسی و آزادی تعیین نمی‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از سویی این روزها اعمال تروریستی انجام‌شده در كشور سوریه، نشان می‌دهد كه دستان تا مفرق غرق در خون مسلمانان بی‌گناه دولتمردان آمریكایی و آل‌سعود در پس طراحی و اجرای این حركات غیرانسانی و غیرقانونی قابل رویت است.

بیانیه آورده است: انجام عملیات تروریستی در پایتخت سوریه در حالی توسط تروریست‌های تحت حمایت آمریكای جنایتكار و آل‌سعودی و عوامل استكباری آنان صورت می‌گیرد كه مدعیان دفاع از حقوق بشر بویژه مدعیان 1+5 در خوابی عمیق فرو رفته و از این حركات تروریست‌ها حمایت می‌كنند.

در پایان این بیانیه بار دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از این كشتار و نسل‌كشی هدفمند مسلمانان میانمار توسط افراطیون بودایی تحت حمایت دولت های استكباری غربی در این كشور و انجام اعمال تروریستی در كشور سوریه را به شدت محكوم كرده و توقف این جنایات و نسل كشی مسلمانان را خواستار شده است.

این شورا همچنین در بیانیه خود به آنها گوشزد می‌كند كه با این قبیل تحركات نابخردانه، غیرانسانی و وحشیانه نه فقط امواج بیداری اسلامی و مقاومت‌های اسلامی ملت‌های آزاده و بیدار را نمی‌توانند تحت كنترل خود درآورده بلكه باعث بیداری، همدلی، اتحاد و انسجام هرچه بیشتر ملت‌های تحت سلطه و ظلم‌ شده و دود آتش این فتنه به چشمان عاملان اصلی آن یعنی مثلث شوم استكبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و حكام دست‌نشانده غربی می‌رود.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: غروب , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: