درباره تعطیلی تنها مكان هنرمندان تئاتر آزاد با شهرداری گفت و گو خواهیم كرد
نوشته شده توسط : amatrack

مجید جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، درباره پلمپ تنها دفتر انجمن نمایشگران آزاد كشور به دستور یكی از مسوولان شهرداری منطقه 11 تهران با اشاره به آنكه دلیل این امر عدم پرداخت اجاره از طرف این انجمن عنوان شده است افزود: این ادعا در حالی عنوان می شود كه تا به حال درباره پرداخت اجاره توسط دفتر انجمن به شهرداری هیچ اطلاعی به ما داده نشده بود.

وی ادامه داد: اگر واقعا مشكل پرداخت اجاره است بدون شك درباره آن به صورت مستقیم با شهردار تهران صحبت خواهم كرد اما پرسش اصلی این است كه وقتی خود قالیباف در حرف و عمل همواره مدافع حقوق هنرمندان بوده چگونه است كه مسوولان مجموعه وی در یكی از بخش های شهرداری اقدام به تعطیلی تنها دفتر كوچك هنرمندان این انجمن نمایشی می كنند؟

مدیر انجمن تئاتر آزاد كشور تعامل و گفت و گو را بهترین روش برای حل مشكلات دانست و از رسانه ای شدن آن هم به این شكل ابراز نارضایتی كرد و گفت: واقعا شهرداری گرفتار پول ناچیز اجاره بهای این محل نیست و امیدواریم در سایه تعامل و همكاری شهردار تهران این مشكل هر چه سریعت برطرف شود.

وی درباره اینكه آخرین مهلت عنوان شده برای خروج اسباب و وسایل انجمن تئاتر فردا (چهارشنبه 28 تیرماه) عنوان شده است: تمام تلاش خود را می كنیم تا این مهلت را تمدید كنیم و در ادامه با گفت و گو خانه كوچك انجمن نمایشگران تئاتر آزاد را برای خانواده هنرمندان این عرصه حفظ كنیم.

برخی رسانه ها امروز به نقل از یك مسوولان شهرداری منطقه 12 اعلام كردند كه خانه شماره دو دفتر موسیقی و دفتر انجمن نمایشگران تئاتر آزاد و كانون دانش آموختگان بازیگری كه حدود 12 سال است به طور رایگان در اختیار مدیران آنها قرار دارد ، مقرر شد به تصمیم شهرداری آن مكان ها پس گرفته شود.

همچنین پیگیری های خبرنگار ایرنا از محمد میرزمانی مدیرعامل دفتر موسیقی وزارت ارشاد جهت پاسخگویی برای توضیح در مورد یادشده، بی نتیجه ماند.

فراهنگ**9266





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , پاییز , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: