نهادینه‌سازی الگوهای اسلامی نشاط و شادابی سفر و گردشگری بررسی شد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز سه شنبه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شركت كنندگان در یكصد و بیستمین جلسه شورای تخصصی مهندسی فرهنگی به بحث و بررسی بخش‌های دیگری از این سند پرداختند.

در این جلسه مقرر شد، ظرفیت‌های ویژه و منحصربه‌فرد مذهبی، فرهنگی، درمانی و سلامت كشورمان مورد توجه قرار گیرد و با توجه به این قابلیت‌ها، نقشه و راهبرد ویژه‌ای برای توسعه و نهادینه‌سازی الگوی اسلامی گردشگری با اهداف و رسالت‌های خاص ترسیم شود.

موضوع نهادینه‌سازی گردشگری، سیر و سفر در كشور و بازبینی وضعیت كنونی گردشگری در كشورهای منطقه و آسیب‌های مترتب بر تورهایی مسافرتی كه به كشورهای دیگر سفر می‌كنند نیز از دیگر مباحث این جلسه بود.

موضوع رسانه و ارتباطات یكی دیگر از موارد بررسی شده در این جلسه بود كه پس از بحث و بررسی، اعضا بر شناسایی و حمایت همه‌جانبه از رسانه‌های جهان اسلام و كشورهایی كه در جبهه مبارزه با سلطه و استكبار تلاش می‌كنند و شكل‌گیری یك ائتلاف جهانی ضد استكباری تاكید كردند.

موضوع سامان دادن به مطالعه‌ها و پژوهش‌های رسانه‌ای با رویكرد ساماندهی رسانه مطلوب انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای متخصص و آشنا با طراحی شیوه‌های جذب و نیازسنجی رسانه‌ای برای تاثیرگذاری بر جریان بین‌المللی نیز در جلسه شورای تخصصی مهندسی فرهنگی به تصویب رسید.

فراهنگ**1055





:: برچسب‌ها: رودخانه , دوچرخه , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: