كارت های بیمه تكمیلی سینماگران تحویل هیات ساماندهی صنوف سینمایی شد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از دبیرخانه هیات ساماندهی صنوف سینمایی ،كارت های بیمه تكمیلی سینماگران در این جلسه كه جواد شمقدری رییس سازمان امور سینمایی و دیگر مدیران ارشد وزارت ارشاد حضور داشتند، تحویل حسین زندباف رییس هیات ساماندهی صنوف سینمایی شد.

همچنین در این جلسه كارت های بیمه تكمیلی سال 91 چند نفر از هنرمندان كشور همچون علی زرین دست، مینو فرشچی، سیاوش طهمورث ، سید احمد نجفی و مسعود اطیابی را وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه به ضرورت استفاده عادلانه و صحیح تمامی فعالان سینمایی از مزایای صنفی اشاره كرد و گفت كه امیدواریم در سال 91 با توجه به افزایش سطح تسهیلات درمانی بیمه تكمیلی هنرمندان بتوان در جهت خدمات رسانی بیشتر به این قشر فرهنگی جامعه گام های موثرتری برداشت.

حسینی تاكید كرد: با ثبت صنوف سینمایی در مراجع قانونی، دولت قادر خواهد بود بستر بهره مندی جامعه سینمایی كشور از امكانات رفاهی، معیشتی و اقتصادی بیشتر را فراهم كند.

رییس هیات ساماندهی صنوف سینمایی نیز در این نشست یادآور شد: هیات ساماندهی كه همواره پیگیر انجام امور مربوط به بیمه تكمیلی سینماگران بوده و تلاش می شود در سریعترین زمان ممكن نسبت به توزیع كارت بیمه تكمیلی بیش از دوهزار و 500 تن از خانواده سینما اقدام كند.

دفتر هیات ساماندهی صنوف سینمایی در خیابان شهید بهشتی ، خیابان مفتح شمالی ، كوچه دوم ، پلاك 1، واحد 4 مستقر است و بنا به اعلام این دفتر چگونگی توزیع كارت های بیمه تكمیلی سینماگران به زودی اعلام می شود.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: تورنتو , هندوستان , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: