كنفدراسیون فوتبال آسیا معیارهای شركت در رقابتهای باشگاهی آسیا را اصلاح كرد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی كنفدراسیون فوتبال آسیا، این اجلاس كه به ریاست سابورو كاوابوچی از ژاپن برگزار شد، مسیر جدیدی را برای آینده رقابتهای باشگاهی این قاره ترسیم كرد.

در این اجلاس تصمیم گرفته شد، تنبیه ها به جای گرفتن سهمیه از اعضا كه معیارهای شركت در لیگ قهرمانان كنفدراسیون آسیا را ندارند، به شكل كسر امتیاز اعمال شود.

اعضای كنفدراسیون فوتبال آسیا باید حداقل 600 امتیاز از هزار امتیاز را برای كسب سهمیه شركت در این رقابتها بدست آورند. اما امتیازهای استاندارد فنی، حضور تماشاگران و معیار تجاری در حداقل امتیاز اكتساب شده محاسبه نخواهد شد.

سهمیه برای هر عضو واجد شرایط براساس رده بندی امتیازات فدراسیون ها تعیین می شود. دو فدراسیون فوتبال صدر هر منطقه غرب و شرق آسیا هر كدام چهار سهمیه مستقیم می گیرند.فدراسیون های فوتبال رده سوم سه سهمیه مستقیم و یك سهمیه پلی آف خواهند گرفت.

فدراسیون های فوتبال رده چهارم دو سهمیه مستقیم و یك سهمیه پلی آف ، فدراسیون های فوتبال رده پنجم یك سهمیه مستقیم و یك سهمیه پلی آف خواهند گرفت. فدراسیون های فوتبال رده ششم، هفتم و هشتم هر كدام فقط یك سهمیه پلی آف دریافت خواهند كرد.

سامانه صدور مجوز باشگاهی ای اف سی از سال 2013 به اجرا در می آید و باشگاههای شركت كننده در لیگ قهرمانان آسیا باید مجوز فدراسیون های فوتبال یا لیگ خود را تا اكتبر 2012 دریافت كنند.

در این اجلاس همچنین تصمیم گرفته شد فدراسیون های فوتبال در صورت اتخاذ تصمیمات یا اقدامات مقتضی علیه فساد و تبانی تنبیه نشوند. یك گروه كاری تشكیل می شود تابه مواردفساد وتبانی رسیدگی كند. هدف این واحد پیشگیری، حفاظت و بررسی چنین مواردی است.

اعضا همچنین معیارهای شركت در لیگ قهرمانان آسیا را در سالهای 2015 و 2016 ، برنامه و قالب جدید فینال های جام ای اف سی و لیگ قهرمانان آسیا در سال2013 و چندین پیشنهاد دیگر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

تمام تصمیم های این كمیته برای اجرا باید در كمیته رقابتهای ای اف سی و بعد از آن در كمیته اجرایی این نهاد به تصویب برسد.

ورزشی**1584**1590





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: