جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تعرض به امام جمعه عوامیه عربستان را محكوم كرد
نوشته شده توسط : amatrack

در این اطلاعیه كه نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بر اساس گزارش های دریافت شده ، ماموران آل سعود روز یكشنبه 18 تیرماه91 با یورش ناگهانی و تیراندازی به خودرو روحانی محترم و مورد علاقه مردم منطقه الشرقیه عربستان، وی را مجروح و بازداشت كرده‌اند.

در این اطلاعیه اضافه شده است: پس از این اقدام، به تظاهركنندگان و معترضان به این اقدام حمله كرده و سه نفر را شهید و ده‌ها نفر را مجروح و تعدادی را بازداشت كردند.

نویسندگان اطلاعیه افزودند: بی تردید این اقدام ناشایست، نقض حقوق بشر و مصداق بارز تروریسم است، آیا جز این است كه دولت عربستان باید حافظ جان همه شهروندان، به ویژه عالمان و اندیشمندان باشد؟

در بخش دیگری ازاین اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز انزجار از اقدام مقامات عربستانی در تعرض به شخصیت‌های مذهبی و اعلام همدردی با مردم منطقه الشرقیه، از سازمان‌های بین‌المللی و داعیان حقوق بشر می‌خواهد به مسوولیت خویش عمل كنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: بی شك مسوولیت جان این روحانی شریف بر عهده دولت عربستان است و امیدواریم این دولت با در پیش گرفتن عقلانیت، از وخیم ‌تر شدن وضعیت موجود جلوگیری كند.ك/1

/7404/ 550/





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: