همكاری با كشورهای موفق جایگاه سنگنوردی ایران را ارتقا می بخشد
نوشته شده توسط : amatrack

'محمد طبیبی' روز چهارشنبه همزمان با مسابقه های سنگنوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر و پسر آسیا در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مسابقات، 10 تیم از كشورهای مطرح آسیا حضور دارند.

وی اضافه كرد: ورزشكاران شركت كننده در این رقابت ها از توان جسمی بالایی برخوردارند و رقابت شدیدی بین ورزشكاران برقرار است.

وی با بیان اینكه میزبانی شهر همدان در این رقابت ها در سطح بالایی بوده است، افزود: مسوولان استان همدان، تمامی امكانات لازم را برای برگزاری این مسابقه ها فراهم كرده اند.

وی ادامه داد: سنگنوردی كشور در سال های گذشته سیر صعودی داشته و با ادامه همین راه، جایگاه خوبی را كسب خواهد كرد.

وی اظهار داشت: ورزشكاران سنگنوردی كشور در رشته سرعت در مسابقات جهانی، رتبه های بالایی داشته و در بلدرینگ بانوان نیز مقام های خوبی كسب كرده اند.

مسابقات سنگنوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر و پسر آسیا، روز چهارشنبه در سالن سنگنوردی زنده یاد 'فرهاد آقاجانی' شهر همدان آغاز شد.

در این مسابقات 160 ورزشكار از كشورهای هنگ كنگ، سنگاپور، چین، هندوستان، تایوان، كره جنوبی، پاكستان، تایلند، ژاپن، قزاقستان و دو تیم از ایران به مدت سه روز در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در روزهای 21 تا 23 تیر ماه با هم رقابت می كنند.

70 خبرنگار و عكاس از رسانه های مختلف خبری كشور، مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در شهر همدان را پوشش می دهند و یك خبرنگار نیز از كره جنوبی نیز برای انعكاس اخبار این مسابقات در سالن رقابت ها حضور دارد.

7518/551

ورزشی. **‌ 1589 **





:: برچسب‌ها: کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: