عبدولی:المپیك را بی جهت بزرگ نكنیم، با مدال باز می گردم
نوشته شده توسط : amatrack

'سعید عبدولی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:یك سال است در اردو هستم و در این مدت بیشترین زمان استراحتم 5 روز متوالی هم نبوده است.هر كاری كه لازم بود را انجام داده ا م و آماده ام برای ایران كسب افتخار كنم.

وی گفت:اكنون در ریكاوری مشغول بررسی نقاط ضعف خود هستم، روی فیلم حریفانم كار می كنم تا با شناخت كامل به میدان بروم. با این تمرینات فقط به مدال می اندیشیم و اگر حادثه ای رخ ندهد با خوشرنگ ترین مدال به ایران باز می گردم.

ملی پوش كشتی فرنگی ایران تصریح كرد: درمسابقات جهانی استانبول تركیه موفق شدم برای ایران كسب سهمیه كنم، در آن مسابقات اولین طلای وزن 66 كیلوگرم را در كشتی فرنگی برای ایران كسب كردم و می خواهم این افتخار را در المپیك نیز تكرار كنم. از مردم نیز می خوام با دعای خیر خود ما را بدرقه كنند.

وی در خصوص حریفان خود گفت: كشتی گیرانی از مجارستان، كوبا و فرانسه حریفان قدری هستند كه همواره افتخار آفرین بوده اند اما برای رسیدن به مدال باید همه حریفان را از پیش رو بردارم تا در لندن به روی سكو بروم.

عبدولی افزود:خوشبختانه با راهنمایی كادر فنی و تلاش هایی كه صورت گرفته به این خودباوری رسیده ام كه می توانم و باید در لندن مدال آور باشم.

ورزشی**0661**1440





:: برچسب‌ها: باند , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: