عباسی:ایران، توان ارائه طرح برای مدیریت آینده جهان را دارد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز سه شنبه ایرنا،'حسن عباسی' در همایش 'پیشرفت و آینده انقلاب اسلامی'در اصفهان افزود:امروز انقلاب ایران به بركت هدایت جامع و پیامبرگونه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، توان برنامه ریزی در سطح جهان را دارد.

وی افزود: ایران، توان اداره جهان در افق آینده را دارا است و این مساله با تبیین و تحقق عدالت از طریق نظام سازی امكانپذیر است.

عباسی گفت:اكنون ایران پرچمدار نگاه انسان به خداست و تلاش دشمن برای فشار به كشورمان نیز بدلیل تاثیری است كه انقلاب ما در منطقه گذاشته است.

این استاد دانشگاه، نبود افراد كلان نگر را از مهمترین معضلات امروز جامعه دانست و گفت:اجرای عدالت در دهه چهارم انقلاب در صورتی محقق خواهد شد كه بر تمام اجزای زیر مجموعه خود اشرافیت داشته باشیم.

عباسی گفت: صهیونیسم و ن‍ژاد انگلاساكسون در250 سال گذشته با مشغول كردن مردم به روزمرگی، طراحی آینده را در دست گرفته اند.

وی فرقه سازی را از شگردهای دشمن برای مقابله با جریان1400ساله عدالت طلبی شیعی دانست و افزود: در 200 سال اخیر فرقه هایی همچون قادیانه، بهاییت و وهابیت در همین راستا در كشور های مختلف جهان شكل گرفته است.

رییس مركز بررسی های دكترینال بدون مرز گفت: شیعه در مسیر حركت خود با رهبری 61 زعیم حوزه های علمیه هدایت شده است و این نگاه به گذشته، ما را در ترسیم آینده ای درخشان یاری خواهد كرد.

عباسی با بیان اینكه از دست رفتن مصر ضربه بزرگی به رژیم صهیونیستی زد، افزود: دشمن برای احیای این موقعیت، كشور تركیه را در نظر گرفته و در این مسیر زدن سوریه و لبنان در اهداف راهبردی آنهاست.

وی آلوده شدن معیشت مردم به پول حرام را از مهمترین راه های نفوذ دشمن دانست و افزود: بزرگترین معضل را باید در اینجا جستجو كرد.

عباسی با بیان اینكه بسیاری از مشكلات ریشه در این بخش دارد، گفت:به همین دلیل هم رهبر معظم انقلاب اسلامی تاكنون بارها مسائل اقتصادی را مورد تاكید قرار داده اند.

/7134/پ/1042





:: برچسب‌ها: خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: