عناوین ما را كارشناس اقتصادی ذكر فرمایید
نوشته شده توسط : amatrack

** گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا حاكی است، آدرس نمابر شده در دعوتنامه نشست برای رسانه ها گویا نبود و درمحل دانشگاه هم موجب سرگردانی اصحاب رسانه شد .

** حضور 12 نفر در نشست هم اندیشی برای سه نفر نماینده رسانه موجب تعجب شد و یكی از اعضای هیات علمی دانشگاه علم وصنعت كه به عنوان صاحب نظر در جلسه حاضر بود به دلیل كار اداری جلسه را ترك كرد و مجری برنامه گفت : ایشان باز خواهند گشت ، اما بیش از یك ساعت از خروج او گذشت و باز نیامد .

** نماینده معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت :سال گذشته در مجموع یك هزار و 400 میلیارد ریال مالیات از بخش مسكن جذب شده ،درحالی كه اگر منابع و نیروی انسانی صرف شده ، در بخش دیگری به كار گرفته می شد،مالیات بیشتری دریافت می شد.

** عضو هیات علمی دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در این برنامه اظهار داشت: قانون اخذ مالیات از واحدهای مسكونی خالی در گذشته وجود داشته ، اما كارایی لازم را نداشته است .

** نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست براین اعتقاد بودند كه اخذ مالیات از واحدهای مسكونی خالی نیاز به فراهم سازی امكانات دارد كه اكنون برای تحقق این مهم شرایط لازم فراهم نشده است .

** قرار بود نشست مذكور در ساعت 9 صبح آغاز شود ، اما تاخیر 30 دقیقه ای سبب شده بود كه صاحب نظران به دلیل فرصت كوتاه از تشریح موضوع چندان استقبالی نداشته باشند و یا هنگام طرح مباحث كه دامنه وسیع تری داشت ، از سوی مجری جلسه با تذكر وقت مواجه شوند .

**حضور سه نفر از اصحاب رسانه كه دو تن از آنها خانم بودند، نشان داد كه كثرت برنامه های این روز مانع از استقبال پرشور خبرنگاران از این برنامه شود، هرچند كه میزبان هم چندان رسم این گونه برنامه ها را به جای نیاورد و از آنها پرسش نكرد كه از كدام رسانه آمده اند و یا برای بازگشت به محل رسانه خود نیاز به وسیله نقلیه دارند ، یا خیر .

اقتصام ** 1559**1601





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , گل , عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: