نماینده تبریز:حضور وزیری درالمپیك خواست نمایندگان استان است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز دوشنبه ایرنا،میرهادی قره سید در دیدار با مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی،افزود:مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور وزیری در المپیك لندن و ادامه فعالیت تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز است و دراین خصوص جلسه فوق العاده ای با حضور این نمایندگان و مدیركل ورزش طی روزهای آینده برگزار خواهیم كرد.

وی گفت:رایزنی های لازم در خصوص فراهم كردن زمینه حضور دوباره وزیری در المپیك را به شدت دنبال خواهیم كرد تا این ورزشكار كه با زحمت فراوان موفق به كسب سهمیه شده در این آوردگاه حضور یابد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت:البته گفت و گوهایی در این خصوص با وزیر ورزش و رییس كمیته ملی المپیك انجام شده و منتظر نتیجه هستیم.

قره سید افزود:كسب سهمیه های بیشتر المپیك توسط ورزشكاران در سند چشم انداز 20 ساله پیش بینی شده و برای تحقق این هدف همپای مسوولان استانی تلاش خواهیم كرد.

وی همچنین در خصوص تیم دوچرخه سواری پتروشیمی اظهار كرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس پس از دو هفته تعطیلی مجلس، در اولین نشست خود وزیر نفت را به این مجمع دعوت كرد تا دستورات لازم برای ادامه فعالیت تیم پتروشیمی تبریز در بخش دوچرخه سواری را صادر كند.

587/7233





:: برچسب‌ها: سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: