425 قلم كالای صادراتی قیمت گذاری شد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان توسعه تجارت، 'محمد مهدی نهاوندی' گفت: كمیته دایمی قیمت گذاری كالاهای صادراتی با سرعت و دقت لازم پرونده های دریافتی از سوی گمركات اجرایی كشور و متقاضیان را مورد بررسی قرار داده و در بهار امسال با تشكیل 9 جلسه كمیته نسبت به قیمت گذاری 425 قلم كالاهای صادراتی اقدام كرده است.

وی افزود: بیشترین تعداد اقلام در گروه كالایی صنایع و معادن با 385 قلم بوده است و پس از آن صنایع غذایی و كشاورزی، صنایع دستی و فرش دستباف، صنایع نساجی به ترتیب هر كدام با 29، 9 و 2 قلم كالا دیگر موارد مورد بررسی در كمیته مذكور را تشكیل داده اند.

نهاوندی با علام این كه، 249 قلم كالا به صورت عام قیمت گذاری شده است، گفت: از این تعداد 40 مورد تعیین قیمت كالای جدید و 209 قلم بازنگری صورت پذیرفته و 176 قلم كالا نیز به صورت محموله ای مورد بررسی و قیمت گذاری قرار گرفته است.

وی با اشاره به ماده 16 قانون امور گمركی مصوب سال 1390 كه مسئولیت قیمت گذاری كالاهای صادراتی را به گمرك جمهوری اسلامی ایران محول كرده است، افزود: این سازمان هماهنگی های لازم جهت انتقال وظایف كمیته دایمی قیمت گذاری كالاهای صادراتی از سازمان توسعه تجارت ایران به گمرك را انجام داده است.

وی گفت: به استناد مصوبه هیات وزیران، آیین نامه اجرایی قانون امور گمركی مصوب سال 1351 و اصلاحات بعدی آن با رعایت احكام مقرر در قانون امور گمركی مصوب سال 1390 تا تصویب آیین نامه اجرایی برای اجرا به سازمان توسعه تجارت تنفیذ شده است.

یادآور می شود: تدوین آیین نامه اجرایی قانون امور گمركی مصوب سال 1390 توسط گمرك جمهوری اسلامی ایران مراحل پایانی خود را طی نموده و در حال ارسال به هیات وزیران جهت تصویب و ابلاغ می باشد.

اقتصام **1601**1594





:: برچسب‌ها: عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: