تكمیل واحدهای نیمه تمام و حمایت از بخش تولید اولویت این وزارتخانه است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا،'محسن صالحی نیا' روز یكشنبه در همایش روز صنعت و معدن استان خراسان رضوی در مشهد افزود: در این زمینه، 13 میلیارد و 500 میلیون دلار در سالجاری برای حمایت از بخش صنعت و تكمیل واحدهای نیمه تمام صنعتی در كشور اختصاص می یابد.

وی افزود : سه میلیارد و 500 میلیون دلار از این میزان معادل 45 هزار میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی برای كمك به صنایع كشور تخصیص می یابد.

وی بدون اشاره به تعداد واحدهای نیمه تمام صنعتی در كشور ، اظهار داشت: این مبلغ 10 درصد مجموع منابع صندوق توسعه ملی را تشكیل می دهد.

وی گفت: 10 میلیارد دلار هم از محل سایر منابع بانكی و ارزی برای حمایت از بخش تولید و صنعت كشور اختصاص می یابد.

وی از مسوولان و دست اندركاران ذیربط خواست كه با عزم ملی و همه جانبه برای حمایت از تولید و رفع مشكلات بخش صنعت و معدن گام بردارند و از هیچ تلاش موثری دریغ نكنند.

او گفت: باید درك صحیحی از تنگناها و چالش های بخش صنعت و معدن داشته باشیم و با تصمیم های به روز برای رفع آنها راه حل مناسب ارائه كنیم.

وی همچنین بر توجه مسوولان برای رفع مشكل تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی تاكید كرد.

صالحی نیا گفت: ستادهای مختلف برای حمایت از تولید كنندگان در این وزارتخانه و ستادهای تابعه در استانها تشكیل شده و برای رفع مشكلات واحدهای صنعتی تصمیم های لازم گرفته می شود.

وی اضافه كرد: كارگروهی هم با همكاری بورس، ‌بیمه و بانك در ستاد حمایت از تولید كنندگان كشور تشكیل و در آن توافق ها و تصمیم های خوبی برای تامین منابع مالی ارزی و ریالی اتخاذ شد.ك/2

7490/659/330





:: برچسب‌ها: آسمان , نیویورک شهرستان , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: