خداحافظی 'مكبث' و عجایب المخلوقات' از صحنه اجرا
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش رووز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، مصطفی عبدالهی از جمله هنرمندان و بازیگران با سابقه تئاتر و رادیوی كشور است كه این روزها به دلیل شدت یافتن بیماری بیماری مغز قرمز استخوان و از كار افتادن كلیه ها باید دیالیز شود در بیمارستان شریعتی بستری است.

خرید بلیت های اجرای پایانی نمایش های 'مكبث' و ' عجایب المخلوقات' به همت عالی و به منظور كمك به هزینه درمان مصطفی عبدالهی هنرمند مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد.

در نمایش های 60 دقیقه ای 'مكبث' و 'عجایب المخلوقات' هنرمندانی چون بابك حمیدیان، مرتضی اسماعیل كاشی، بهروز كاظمی، مهدی محمدی،اصغر پیران، علی باقری، الهه بخشی، مجید بهرامی، پانته آ پناهی ها، اصغر پیران، یاسرخاسب، سینا رازانی، بیژن سراجی، شیما میر محمدی، فرزین نوبرانی به ایفای نقش می پردازند.

پس از پایان اجرای آثار یاد شده، نمایش 'سی و سه درصد نیل سایمون' به كارگردانی افسانه ماهیان از 21 تیرماه اجراهای خود را در تالار استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغازمی كند.

** آغازاجرای نمایش 'حساب پرداخت نمیشه' در تالار انتظامی

اجرای نمایش 'حساب پرداخت نمیشه' به كارگردانی هادی عامل هاشمی و نویسندگی

'داریو فو' از روز گذشته -پنجشنبه 15 تیر ماه- در تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز شد.

این نمایش 60 دقیقه ای و كمدی كه هر روز از ساعت 19 تاپایان تیر ماه در تالار انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود، با بازی هدایت هاشمی، نگار عابدی، علی صالحی، علی عامل هاشمی و غزل نعیمی روایتگر داستان دو خانواده فقیراست كه در شرایط سخت زندگی ناچار به دروغ گفتن به همسران خود می شوند.

'داریو فو' در سال 1926 در دهكده 'سن جانو' در ایتالیا به دنیا آمد از تاثیر گذارترین نویسندگان معاصرایتالیا است كه علاوه بر نویسندگی، كارگردانی، طراحی صحنه و لباس در حوزه بازیگری وآهنگسازی نیز فعالیت داشته است.

وی در سال ‌1952 و با نوشتن مونولوگ‌هایی برای رادیو، همكاری‌اش را با رادیو و تلویزیون دولتی ایتالیا (RAI) آغاز كرد.

از آثار مهم وی می توان به 'مقصرهمیشه شیطان است'، 'اسرار كمدی'، 'مرگ تصادفی یك آنارشیست'،'حساب پرداخت نمیشه' و 'نگهبان تقاطع جاده و راه‌آهن' اشاره كرد كه این آثار به فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

** ویژه برنامه های هنری میلاد نیمه شعبان در باغ هنر برگزار شد

خانه هنرمندان به مناسبت ایام شعبانیه و همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) ویژه برنامه های هنری در محوطه باغ هنرمندان برگزار كرد.

همزمان با شب میلاد فرخنده حضرت مهدی (عج)، خانه هنرمندان ایران و مجموعه تماشاخانه ایرانشهر با اجرای مجموعه برنامه های هنری همچون؛ موسیقی زنده محیطی، پرده خوانی شعبانیه و سخنوری در وصف و مدح حضرت مهدی موعود (عج) و همچنین اجرای سه نمایش عروسكی و یك نمایش 'خیمه شب بازی' فرارسیدن این ایام را گرامی داشت.

فراهنگ**9266





:: برچسب‌ها: عکس , سفر , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: