جانباز 70 درصد سیرجانی به یاران شهیدش پیوست
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، 'محمد كاظم دعاگویی' در عملیات های بیت المقدس، والفجر یك و كربلای 5 مجروح شد و به دلیل وجود تركش در بدن مجروح خود و شیمیایی بودن، صبورانه و عاشقانه سال ها متحمل درد و رنج شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار سیرجان و مسوول بنیاد شهید این شهرستان ضمن ارسال پیام های جداگانه ای شهادت این مرد وارسته و شایسته خداوند را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده این شهید تبریك گفتند.

مقامات و مسوولان شهرستان سیرجان این شهادت را یادآور شهادت فرزندان برومند اسلام در هشت سال دفاع مقدس عنوان كردند و از مردم حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان سیرجان خواستند در مراسم تشییع پیكر این شهید والامقام كه از خانواده روحانی نیز بود، ساعت 9 صبح فردا شنبه از محل حسینیه امام خمینی (ره) محل اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل و همچنین محل تشییع شهدای دفاع مقدس، شركت كنند.

این مراسم همراه با قرائت زیارت عاشورا خواهد بود.

بنابر این گزارش 'مسعود زریبافان' معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هفته گذشته در سفر به سیرجان ضمن عیادت از این جانباز با وی دیدار كرد و مقرر شد برای درمان او به خارج از كشور اقدام شود.

ك/2/7435/8154/2624/320





:: برچسب‌ها: روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: