هیچ پنهان كاری در بودجه تئاتر كشور وجود ندارد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از مركز هنرهای نمایشی، در این نشست كه روز گذشته (سه شنبه) با موضوع بررسی قرارداد تیپ برگزار شد، ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر، عزت اله انتظامی رییس هیات مدیره خانه تئاتر و سایر اعضای هیات مدیره خانه تئاتر از جمله بهزاد فراهانی، محمد یعقوبی، رویا تیموریان، كاظم ه‍ژیرآزاد و مریم كاظمی حضور داشتند.

در این نشست ایرج راد و عزت اله انتظامی به طرح موضوع درباره حقوق و مزایای هنرمندان تئاتر پرداختند.

در ادامه مدیر مركز هنرهای نمایشی با طرح این سوال كه باید فكر كنیم تئاتر چگونه می تواند روی پای خود بایستد و كمترین وابستگی را به دولت داشته باشد، به بازنگری در شیوه نامه شورای حمایت از آثار اشاره كرد و گفت: این آیین نامه تكمیل شده و به زودی اعلام خواهد شد.

قادر آشنا سپس با تاكید بر شفاف سازی در بودجه تصریح كرد كه معتقدم در امر بودجه پنهان كاری وجود ندارد و همه چیز باید به صورتی شفاف اعلام شود. در عین حال ما به دنبال اعتلای تئاتر بوده و در پی راهی هستیم كه به وسیله آن بتوان به بهترین شكل ممكن به تئاتر و هنرمندان خدمت كرد.

در پایان، پیشنهاد تشكیل شورای تخصصی با حضور نمایندگانی متشكل از اعضای خانه تئاتر و مركز هنرهای نمایشی به منظور جمع بندی نظرات ارائه شده و مقرر شد این گونه جلسات تا دستیابی به نتیجه مطلوب ادامه یابد.

دراین نشست، مهدی شفیعی معاون مالی اداری مركز هنرهای نمایشی، محمدمهدی خاتمی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی كشور و محمد بهرامی مدیر روابط عمومی خانه تئاتر نیز حضور داشتند.

فراهنگ**9266**1588





:: برچسب‌ها: انگور چینی , مکزیک , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: