بهترین، مومن ترین و شریف ترین سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات هستند
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دكتر محمود احمدی نژاد صبح امروز (سه شنبه) در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان، در دیدار با وزیر، معاونین، مدیران و جامعه اطلاعاتی كشور در همایش سراسری بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) ، افزود : پایبندی جمهوری اسلامی ایران، به اصول و آرمان های خود عامل همه هجمه ها و فشارهای مستكبران، ظالمان و زیاده خواهان است.

وی اظهار داشت: امروز آمریكایی ها در وضعیت اضمحلال بوده و رو به سقوط هستند و جمهوری اسلامی ایران در مسیر شكوفایی و صعود قرار دارد.

رییس جمهوری با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران عظیم ترین حادثه تاریخ بعد از صدر اسلام است، اظهار داشت: این انقلاب میراث و مقدمه تكمیل رسالت انبیاست و به همین دلیل روشن است كه سینه به سینه همه مستكبران عالم و درگیر با جبهه كفر خواهد بود.

دكتر احمدی نژاد با اشاره به اینكه انقلاب اسلامی كه به دنبال اسلام ناب محمدی (ص) است، بدون درگیری با جبهه مستكبران معنا و مفهومی ندارد، تصریح كرد: اگر ما پایبند به اصول باشیم، همواره با مستكبران كه امروز سمبل آنها آمریكاست، درگیر خواهیم بود.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه امروز دشمن قصد دارد، با حربه تحریم، جمهوری اسلامی را در نقطه ضعف قرار دهد، گفت: تحریم هایی كه علیه كشورمان اعمال شده، سنگین ترین و شدیدترین تحریم هایی است كه تا به حال علیه كشوری اعمال شده و البته این تصور دشمنان كه بتوانند با این تحریم ها ایران را در موضع ضعف قرار دهند، اشتباه و ناشی از حساب وكتاب های صرفا مادی است.

دكتر احمدی نژاد با اشاره به اینكه مجموع درآمد نفت، كمتر از 10 درصد حجم اقتصاد كشور را شامل می شود، اظهار داشت: باید تحریم را فرصتی ببینیم كه همین مقدار وابستگی بودجه كشور به نفت نیز رفع شده و استفاده از نفت به عنوان سلاحی برای تحریم برای همیشه از دست دشمن خارج شود.

رییس جمهوری افزود: باید در مقابل فشارها ایستادگی كرده و از این مقطع سرافرازانه عبور كنیم و پاسخ سیاست های خصمانه دشمن را با گذر مقتدرانه از تحریم ها بدهیم.

سیام**7378***





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: