سخنگوی جنبش صلح آلمان: اسراییل عامل بی ثباتی در خاورمیانه است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، 'پیتر اشتروتنسكی' با انتشار مطلبی در شماره روز شنبه روزنامه یونگه ولت، خاطرنشان كرد: بیش از 40 سال است كه اسرائیل انحصار سلاح های اتمی در خاورمیانه را در اختیار دارد و این وضعیت اوضاع این منطقه را هر روز بی ثبات تر و نامطمئن تر كرده است.

اشتروتنسكی در ادامه نوشت: در هیچ منطقه ای از جهان اینگونه نیست كه فقط یك قدرت هسته ای به تنهایی وجود داشته باشد و این انبار سلاح های هسته ای و مخرب اسرائیل است كه بیشترین نقش را در تشدید بحران منطقه خاورمیانه ایفا كرده است.

سخنگوی جنبش صلح آلمان در ادامه این مطلب به برنامه هسته ای ایران و مذاكرات غرب با جمهوری اسلامی در همین زمینه اشاره و تاكید كرد: غرب چاره ای جز كنار آمدن با ایران به عنوان یك قدرت جدید هسته ای در منطقه ندارد .

اشتروتنسكی در این مطلب خود، همچنین خاطرنشان كرده است كه گفت و گو های غرب با ایران در رابطه با برنامه هسته ای این كشور، باید ادامه داشته باشد زیرا با تداوم مذاكرات است كه دو طرف خواهند توانست با رفع مشكلات، موانع و ابهامات موجود، به یك راه حل مناسب دست یابند.

این فعال صلح طلب آلمانی در ادامه مطلب خود در روزنامه یونگه ولت به تحریم های اعمال شده از سوی غرب و اروپا علیه ایران اشاره كرده و می نویسد: تحریم های سیاسی و اقتصادی اجرا شده درمورد ایران هیچ فایده ای نداشته و قطعا باید كنار گذاشته شود.

به عقیده سخنگوی جنبش صلح آلمان، تحریم ها و فشارهای اقتصادی غرب، تنها مردم ایران را تحت فشار قرار داده و این مردم هستند كه از صدمات ناشی از افزایش تحریم ها آسیب می بینند و این مغایر با اهداف اعلام شده از سوی غرب برای دست زدن به چنین اقدامی بوده و باید به خاطر داشته باشیم كه تحریم ها جز فشار بر مردم هیچ تاثیر دیگری نداشته و نخواهد داشت.

اشتروتنسكی در پایان مطلب خود تاكید كرده است:به عنوان سخنگوی جنبش صلح آلمان همچنان بر كاهش سلاح های هسته ای در جهان و دستیابی به منطقه عاری از سلاح های كشتار جمعی تاكید داریم .

اروپام** 2051** 1701 **2047





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: