تخصیص بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس كشور
نوشته شده توسط : amatrack

'مرتضی رییسی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با بیان اینكه تاكنون در طول تاریخ كشور، این میزان اعتبار صرف تجهیزات مدارس كشور نشده است، افزود: در كنار ساخت فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد، تجهیز مدارس به وسایل و ابزارهای آموزشی و كمك آموزشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی تصریح كرد در سال 91 بیشترین اعتبار صرف تجهیزات مدارس خواهد شد.

** اختصاص 71 میلیارد تومان به هوشمندسا ی و تجهیز هنرستان ها

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كشور با بیان اینكه امسال با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس، اهتمام ویژه ای به بخش عمرانی آموزش و پرورش به خصوص موضوع تجهیزات آموزشی و كمك آموزشی شده است، خاطر نشان كرد برای اولین بار در طول تاریخ كشور، 40 میلیارد تومان اعتبار برای استفاده از فناوری های جدید در مدارس - هوشمندسازی - مصوب شده است.

رییسی با یادآوری اینكه از سال قبل برای تجهیز هنرستان های سراسر كشور یك ردیف اعتباری با هشت میلیارد تومان منظور شد، تصریح كرد این رقم امسال به 31 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بر این اساس برای هوشمندسازی و تجهیز هنرستان ها در مجموع 71 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال 91 تصویب شده است.

این مقام مسوول در وزارت آموزش و پرورش اضافه كرد: همچنین بخشی از اعتبارات عمرانی ملی و استانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كشور نیز صرف تجهیزات آموزشی، كمك آموزشی برای پروژه های جدید و به روزرسانی تجهیزات فرسوده خواهد شد.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: دریا , آب , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: