وزیر كشور: ترور دانشمندان هسته ای، اوج زبونی و ضعف دشمنان نظام را نشان می دهد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرنگار ایرنا،مصطفی محمدنجار،شنبه در جلسه شورای اداری استان فارس در شیراز افزود: امروز باید به خود ببالیم كه در عرصه علم و فناوری حرف های بسیاری برای گفتن داریم و در منطقه رتبه اول را زودتراز برنامه چشم انداز به دست آورده ایم و این پیشرفت ها باعث دشمنی و حسادت دشمنان شده است.

وی ادامه داد: دروازه ها و مرزهای علم و دانش امروز یكی پس از دیگری توسط دانشمندان جوان ما فتح می شود و انحصار بسیاری از علوم كه دیر زمانی دراختیار غربی ها بود شكسته شده است.

وی فارس و شیراز را یكی از استان ها و شهرهای مهم در زمینه پیشرفت های علمی دانست و افزود: فارس و شیراز یكی از عقبه های مهم و پشتیبانی كننده كشور خصوصا در دوران جنگ تحمیلی بود و بسیاری از گره های فناوری ما در آن زمان توسط دانشمندان این خطه از خاك كشور حل شد و امروز نیز به عنوان یك قطب الكترونیك در كشور مطرح است.

او اضافه كرد: مجموعه این موفقیت ها و پیشرفت ها كه در سایر نقاط كشور نیز به وضوح دیده می شود حسادت و ترس دشمنان را برانگیخت و آنها را به مخالفت و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی وادار كرد.

وی ضمن اشاره به مسائل و مشكلات بسیاری كه امروزدامن اروپا وآمریكا را گرفته گفت: برنامه های ریاضت اقتصادی در اروپا و آمریكا شرایط آنها را به گونه ای رقم زده شاهد افزایش آمار خودكشی در این كشورها هستیم و تداوم این روند خطر فروپاشی اتحادیه اروپا را نیز به دنبال دارد.

وزیر كشور درباره تداوم حركت بیداری اسلامی منطقه گفت: در ادامه این تحولات شاهد موج بیشتر اسلام خواهی مردم منطقه هستیم و شاهدیم كه در بسیاری از كشورها خصوصا كشور مصر كه كلید خاورمیانه است و مردم به اسلام روی آورده اند و این اسلام خواهی به بركت جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

محمد نجار افزود: در ادامه این تحولات دشمنان نیز به دنبال این هستند كه این حركت ها را مدیریت كنند و به انحراف بكشانند اما حركت اصیلی كه میان ملت ها و مردم شروع شده نشان دهند موج اسلام خواهی و خیزش اسلامی است كه در كشورهای منطقه ایجاد شده و استكبار نیز هرآنچه دارد علیه نظام ما به میدان آورده اما نخواهد توانست جلو این حركت عظیم را بگیرد.

وی در زمینه تبلیغات روانی و آغاز موج تحریم ها علیه نظام اسلامی گفت: این تبلیغات و تحریم ها نیز نشانه ضعف و به بن بست رسیدن دشمنان است چرا كه آنها كانون این خیزش ها را جمهوری اسلامی می دانند كه می خواهد به غارت و چپاول آنها در منطقه پایان دهد.

او اظهار داشت: تحریم هایی كه دشمنان امروز به عنوان ابزار برای وارد آوردن فشار بر جمهوری اسلامی از آن دم می زنند باعث شده كه جوانان ما با فكر و تدبیر و اندیشه به دنبال رفع مشكلات كشور برآیند و رشد علمی و تولیدات داخلی و توسعه در علم، صنعت و تكنولوژی كه در كشور شاهد هستیم نیز از اثرات همین تحریم ها است.

وزیر كشور افزود: تحریم ها باعث شد كه ما فكر كنیم و ظرفیت های خود را بشناسیم و به دنبال شناخت ظرفیت های جدید باشیم.

وی ضمن اشاره به تبلیغات عظیم دشمنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تمام تبلیغاتی كه دشمنان انجام دادند اما جهان شاهد بود كه مردم ما همانند سایر انتخابات گذشته به پای صندوق های رای آمدند و با مشاركت 64 درصدی خود به فرموده رهبر معظم انقلاب سیلی محكمی را به صورت دشمنان زدند به طوری كه هنوز سكوت خبری به سر می برند.

وزیر كشور ضمن اشاره به ضرورت حفظ اتحاد و همبستگی میان مردم و مسوولان نظام گفت: تا زمانی كه در داخل كشور اتحاد و انسجام ملی وجود داشته باشد ما هیچ نگرانی از بیرون داریم و در چنین شرایط حساسی باید مراقب باشیم كه با همدلی، اتحاد و همبستگی ظرفیت های داخلی را شناسایی كرده و به خوبی از آنها استفاده كنیم.

او گفت: امروز كشور به یك كارگاه سازندگی تبدیل شده و درهمه زمینه ها حركت رو به جلو است كه باید از تمام ظرفیت ها برای شتاب بخشیدن به این حركت به خوبی استفاده كنیم.

وی ضمن اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب افزود: باید در این سال بتوانیم با شناسایی و رفع موانع تولید و تسریع در فرایند تولید، افزایش تولید و بهبود فضای كسب و كار و نهادینه كردن و فرهنگ سازی استفاده از محصولات تولید داخل گام های بلندتری در زمینه كاهش واردات و افزایش صادرات غیر نفتی برداریم.

او افزود: در بحث صادرات كالا در سال گذشته ما از رقم شش تا هفت میلیارد دلار سال های قبل به مرز 46 میلیارد دلار رسیدیم و با هدفگذاری جدیدی كه در كشور شده بحث 75 میلیارد دلار مطرح است كه این رقم قابل توجهی و در عین حال دست یافتنی است.

او افزود: تمام شرایط برای جهش های بزرگ فراهم است و دولت هم در این مسیر محكم ایستاده و طرح ها و برنامه های بسیاری دارد.ك/2

678 /675





:: برچسب‌ها: آلمان , فلوریدا , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: