از اینكه ایتالیا را حذف نكردیم پشیمان نیستم
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز جمعه ایرنا از منابع خبری، اسپانیا در مرحله گروهی با تیم های ایتالیا، كرواسی و ایرلند همگروه شد، از این رو می توانست نتیجه دیدار با كرواسی را به گونه ای رقم بزند كه ایتالیا از دور مسابقات حذف شود.

قبل از آخرین مسابقه این گروه اگر اسپانیا و كرواسی به تساوی 2 بر 2 دست می یافتند، ایتالیا از دور رقابت ها كنار می رفت اما اسپانیا این مسابقه را 1 بر 0 برد و ایتالیا پس از شكست 2 بر 0 ایرلند، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد راه یافت.

اكنون دو تیم نخست گروه سوم یعنی اسپانیا و ایتالیا فینالیست های مسابقات یورو 2012 شده اند و یكشنبه شب باید در ورزشگاه كی یف به مصاف هم بروند.

'ویسنته دل بوسكه' سرمربی اسپانیا در مورد این اتفاق گفت: ما كاری كه می بایست را انجام دادیم. در فینال هم با تمام قدرت بازی می كنیم اما نتیجه بازی 50 - 50 خواهد بود.

این مربی 61 ساله افزود: تا بازی فینال دو روز فرصت داریم و در این مدت بهترین راه را برای قهرمانی انتخاب خواهیم كرد.

دو تیم اسپانیا و ایتالیا در دیدار مرحله گروهی مقابل یكدیگر به تساوی 1 بر 1 دست یافتند اما دل بوسكه در این باره توضیح داد: به نظرم ایتالیا تیم كاملی شده است. آنها خیلی قوی هستند و چهار بازیكن در دفاع دارند. فكر می كنم در فینال هم از همان تیم و سیستمی استفاده كنند كه برابر آلمان به میدان رفت. ما به تساوی مرحله گروهی فكر نمی كنیم و احتمالا آنها هم همینطور می اندیشند.

وی خاطر نشان كرد: شاید اسپانیا در این مسابقات در حد انتظارات ظاهر نشده باشد اما به شایستگی به فینال رسیده است.

سرمربی اسپانیا گفت: خیلی درخشان بازی نكردیم اما كنترل تمامی مسابقات با ما بود. در بازی با پرتغال هم تهدید 'نانی' و 'كریستیانو رونالدو' برای ما فقط در حد یك تهدید بود.

ورزشی ** 9126 ** 1071





:: برچسب‌ها: ابرها , سان , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: