نظارت كافی بر قیمت طلا و جواهر در كشور وجود ندارد
نوشته شده توسط : amatrack

سید محمد صفایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: براساس مصوبه اتحادیه كشوری طلا و جواهر، كلیه تولید كنندگان موظفند بر روی كالای تولیدی باركد نصب نمایند.

وی از نبود واردات طلا و جواهر به كشور طی سالهای اخیر خبر داد و گفت: این امر موجب شده كه برخی سازندگان طلا و جواهر در كلان شهرها با افزایش اجرت قیمت طلا را در بازار تحت تاثیر قرار دهند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر كشور به افزایش تقاضا جهت تولید طلای سفید در كشور اشاره و خاطرنشان كرد: در زمان حاضر برخی سازندگان طلا با آبكاری طلای زرد آنرا به طلای سفید تبدیل می كنند كه به همین دلیل پس از چندی رنگ محصول به زردی می گراید.

وی به برخی سكه های تقلبی موجود در بازار اشاره و بر لزوم برخورد قضایی شدید با این مجرمان تاكید كرد و گفت: برخی افراد با استفاده از اسامی مراكز فروش معتبر اقدام به تولید جعبه و ضرب سكه های تقلبی نموده و پس از پرس در بازار توزیع می كنند كه برخورد و شناسایی این افراد باید با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

رییس اتحادیه طلا،جواهر و ساعت استان زنجان نظارت برقیمت و مباحث مربوط به 'سكه' در بازار را در حیطه اختیارات بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ریشه تولید سكه های تقلبی در بازار باید هر چه سریعتر خشكانده شود.

وی بسیاری از مشكلات ساخت و تولید طلا و جواهر در كشور را مربوط به پایتخت و كلان شهرها دانست وافزود: به علت وسعت كلان شهر ها، امكان كنترل همه مراكز ساخت وتولید طلا و جواهر كمتر بوده و بسیاری از مشكلات از این شهرها نشات می گیرد.

8155/522/ 1645





:: برچسب‌ها: فلوریدا , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: