تجلیل از نویسندگان جانباز
نوشته شده توسط : amatrack

سردار 'محسن انصاری' قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گویی افزود: همچنین در این روز از سه عنوان كتاب نشر شاهد مرتبط با جانبازان رونمایی خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم كه یكصد نفر از نویسندگان جانباز حضور خواهند داشت، از 40 نفر از نویسندگان جانباز كه آثار تالیف شده آنها در جشنواره های ملی و استانی كه برتر شناخته شد تجلیل می شود.

قائم مقام بنیاد و سرپرست معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی افزود: تجلیل از جانباز سید نورالدین عافی راوی كتاب 'نورالدین پسر ایران 'و خانم معصومه سپهری نویسنده این كتاب كه خود همسر جانباز است به همراه برگزاری نمایشگاهی از آثار تالیف شده جانبازان از جمله برنامه های این مراسم است.

وی اظهار داشت: همچنین جلد دوم كتاب 'روزگاران' مربوط به خاطرات جانبازان استان گلستان و 'نشان عشق' مربوط به زندگینامه داستانی جانباز محمد فرامرزی كه هر دو توسط حسین یاقوتی تالیف شده است،‌ رونمایی خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، به گفته وی، كتاب 'چشم بیدار' مربوط به زندگینامه داستانی شهید محمود امیر خانی كه توسط جانباز جلیل امجدی به نگارش در آمده است در این مراسم رونمایی می شود.

مراسم تجلیل از جانبازان نویسنده،یازدهم تیرماه جاری در تهران برگزار می شود.

اجتمام**9134 **1569





:: برچسب‌ها: کلیسا , خیابان , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: