نگرانی پلیس لندن از پیام تهدید آمیز به كول و یانگ
نوشته شده توسط : amatrack

یكی از كاربران توییتر دو بازیكن سیاه پوست تیم ملی انگلیس ، ' اشلی كول' و اشلی یانگ' را به خاطر هدر دادن ضربات پنالتی در مرحله یك چهارم نهایی رقابت های یورو 2012 هدف قرار داده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس این حملات را ' غیرقابل قبول' خوانده و پلیس لندن هم اعلام كرده درچارچوب قانون نظم عمومی این موضوع را پیگیری خواهد كرد.

رسانه های انگلیسی به محتوای پیامی كه این كاربر توییتر منتشر كرده ، اشاره ای نكرده اند.

ضربه پنالتی یانگ در دیداریكشنبه شب تیم های انگلیس و ایتالیا به تیر دروازه خورد و ضربه كول را هم بوفون مهار كرد تا شاگردان هاجسون با نتیجه چهار بر دو بازی را واگذار كنند. دیدار دو تیم در وقت قانونی و اضافه بدون گل مساوی تمام شده بود.

با این شكست انگلیس از دور رقابت های یورو 2012 كنار رفت و ایتالیا راهی مرحله نیمه نهایی شد.

یك سخنگوی پلیس متروپلیتن گفت كه شب گذشته از موضوع اهانت های نژادپرستانه در توییتر به این دو بازیكن آگاه شده و تحقیقات در همان زمان آغاز شده است.

این مطالب را یك كاربر توییتر كه از لندن سرویس های فنی واینترنتی می گرفته بر روی صفحه خود منتشر كرده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس نگران آن است كه این دو بازیكن هدف خشونت های نژادپرستانه قرار گیرند. سخنگوی این اتحادیه گفت: ارسال چنین پیام های خشونت آمیزی در اینترنت غیرقابل قبول است. ما از تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان و اهداف این تهدیدها و پیام ها حمایت خواهیم كرد.

یك سخنگوی توییتر هم گفته این شبكه احتمال تخطی ازقوانین توسط كاربر مزبور را بررسی خواهد كرد.وی در عین حال خاطرنشان كرد كه درشرایطی خاص ، مطالب برخی كاربران سانسور خواهدشد.فعالیت های غیرقانونی و تهدیدهای مستقیم علیه دیگران از جمله این 'شرایط خاص' است.

ورزشی **‌1553





:: برچسب‌ها: کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: