مهلت شركت درجشنواره بین المللی پیامك ادبی رضوی تمدید شد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناك امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه كرامت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره بین المللی پیامك ادبی رضوی از مجموعه برنامه های نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)را برگزار می‌كند.

این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی در سطح بین المللی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار به ویژه ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

شناسایی و ارج نهادن به تولیدكنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و كمك به انتشار گسترده‌تر این آثار وهمچنین استفاده از ظرفیت‌های متنوع آفرینش‌ها و كوتاه‌ نویسی‌های ادبی با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی از دیگر اهداف این جشنواره اعلام شد.

این جشنواره در محورهای؛ 'تك ‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا(ع)'، 'تمثیل‌ها، رؤیا‌پردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر ' و' زندگی‌نامه، سفرتاریخی امام رضا(ع) به ایران، روایات و احادیت مرتبط با امام رضا (ع) با ذكر منبع روایات ' برگزار می شود.

برطبق اعلام وزارت ارشاد، متن پیامك باید تك بیت، مصرع یا جمله‌ای زیبا و تاثیرگذار باشد كه برای نخستین بار آفریده شده است، بیت‌ها و جملات تكراری كه پیش از این منتشر شده یا در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده‌اند در جشنواره شركت داده نخواهند شد.

متن پیام باید بین 25 تا 150 كاراكتر(بدون احتساب فاصله بین كلمات و مشخصات ارسال كننده پیامك) باشد؛ متن‌های خارج از این محدوده در جشنواره شركت داده نخواهند شد.

نام و نام خانوادگی ،نام استان و شماره تماس ثابت با پیش شماره شهرستان در انتهای پیامك درج شود.

متن پیامك به سه زبان فارسی ، انگلیسی و عربی پذیرفته می‌شود.

پیامك‌های دریافتی كه حائز شرایط مندرج در فراخوان باشند پس از بررسی در هیئت داوران پیامك های برتر انتخاب و از نفرات برگزیده تقدیر خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره قبلا 10 شهریورماه اعلام شده بود كه با اعلام وزارت ارشاد، علاقه‌مندان می توانند پیامك‌های خود تا بیستم شهریورماه سال جاری به شماره تلفن 100038513 (كدایران 0098 – كدتهران 021) یا به پست الكترونیكی info@farhang.gov.ir ارسال كنند.

مراسم پایانی جشنواره در نیمه اول مهرماه سال 1390 با حضور مسئولین ،نمایندگان دبیر خانه و برگزیدگان در تهران برگزار خواهد شد.

آثار برگزیده در قالب كتاب چاپ و برای شركت كنندگان ارسال خواهد شد.

فراهنگ**1588





:: برچسب‌ها: پاییز , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: