زمان برگزاری كنگره شعر دفاع مقدس به تعویق افتاد
نوشته شده توسط : amatrack

'حسن رسولی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود‌: مسائلی همچون اسكان مناسب شاعران و مدعوین، امنیت منطقه ، فضای تبلیغاتی استان ( شهرستان سنندج ) و سایر ظرفیت‌ها سبب تغییر زمان برگزاری كنگره شده است.

وی در پاسخ به این سوال ایرنا كه چرا قبل از انتخاب مكان برگزاری این برنامه، ظرفیتهای استان سنجیده نشده است؛ توضیح داد‌: بسیاری از استانها آمادگی و علاقه خود را برای برگزاری رویدادهای فرهنگی اعلام می كنند اما متاسفانه آن را با رویدادی محلی و استانی اشتباه می گیرند درحالی كه ظرفیت لازم را برای اینكار ندارند.

رسولی در مورد آخرین مذاكرات و نتایج آن در برپایی این كنگره گفت: آخرین توافقات با مسوولان استانی انجام شده و ظرف امروز و فردا زمان و مكان برگزاری كنگره به طور قطع مشخص خواهد شد.

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت‌: در صورتی كه امكانات خواسته شده فراهم شود كنگره در همان استان برگزار خواهد شد و در غیر این صورت اصراری به برپایی آن در شهرستان سنندج نداریم.

به گفته وی، استانهای تهران ، كرمان ، آذربایجان شرقی ، مشهد و كرمان در اولویت بعدی برای برگزاری كنگره خواهند بود.

رسولی در مورد زمان برگزاری كنگره گفت: اگر به توافق برسیم تا پایان ماه جاری ودر غیر این صورت برای هماهنگی های بیشتر پس از ماه رمضان كنگره برگزار خواهدشد.

وی در مورد پیشنهاد خبرنگار ایرنا در مورد برگزاری كنگره پس از ماه مبارك رمضان و در آستانه هفته دفاع مقدس ( شهریور ماه ) گفت: پیشنهاد خوبی است و در مورد آن فكر می كنیم.

بر اساس اعلام قبلی قرار بود بیستمین كنگره شعر دفاع مقدس كه همه سال در اسفند ماه برگزار می شد روزهای 14 تا 16 تیر ماه در شهرستان سنندج برگزار شود.

فراهنگ **1630**1588





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: