هاشمی رفسنجانی بر ادامه راه شهدا تاكید كرد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز یكشنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام ، آقای 'هاشمی رفسنجانی'،عصر امروز -یكشنبه - در دیدار خانواده شهید بهشتی و جمعی از خانواده شهدا و جانبازان هفتم تیر،افزود : استفاده ابزاری و انحصاری از یاد و نام شهدا به بزرگداشت آنان نزد جامعه نمی‌انجامد، بلكه تنها با ادامه راه آنان و تحقق آرمان‌ها و اهداف اصیل انقلاب و شهدا، بزرگداشت واقعی آنان تحقق پیدا خواهد كرد.

هاشمی رفسنجانی از دست دادن شهدای بزرگ هفتم تیر و به خصوص آیت‌الله شهید بهشتی را در مقطع حساس انقلاب و نظام اسلامی بسیار سخت و جبران‌ناپذیر عنوان كرد و افزود: اكنون وظیفه یاران آن عزیزان و خانواده‌ها و رهروان آن شهدای گرانقدر است كه كاری زینبی كنند و احیاكننده اهداف بلند این شهدا باشند. شهادت پیشتازان انقلاب اسلامی گرچه در ظاهر از دست دادن سرمایه های انقلاب است اما در عمل، خون این زبدگان چنان جوشید كه بنیاد ضد انقلاب و نفاق را به باد داد و مردم را بیش از پیش به صحنه آورد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام این شهدای گرانقدر را مصداق صدر آیه شریفه «من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظروا ما بدلوا تبدیلا» خواند و تصریح كرد: امیدواریم همه ما و به خصوص خانواده معظم شهدای هفتم تیر نیز مصداق ذیل این آیه شریفه و ادامه‌دهنده راه و آرمان‌های اصیل این بزرگواران باشیم.

وی رسالت واقعی انسان‌ها را در دنیای مادی، حركت به سوی تحقق وعده‌های الهی و تعلیمات قرآن و اسلام و نهایتا تقرب به خداوند خواند و گفت: شهدای بزرگوار هفتم تیر به حق جزو كسانی بودند كه حیات مادی را جز برای خدمت به خلق خدا و احیای كلمه‌الله نخواستند و با شهادت زودهنگام خود نزد اولیاء و بزرگان دین جایگاه پیداكردند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جانبازان و خانواده های هفتاد و دوتن را به حق یكی از شایسته‌ترین‌ها برای برگزاری یاد و خاطره این بزرگواران خواند و گفت: كسانی كه گذشته را طرد و نفی می‌كنند و از تجربیات و امكانات انقلاب برای تحقق آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر كشور استفاده نمی‌كنند به تاریخ، اسلام، انقلاب و نظام اسلامی ظلم می‌كنند.

هاشمی رفسنجانی افزود: شهدا بر اساس آموزش های قرآنی راه میان بر، برای وصول به سعادت ابدی را طی می كنند و بازماندگان آنها در صورت صبر و ادامه راه شهدا، به مقام و اجر صابران میرسند و برایند این الطاف الهی، تقویت نظام و اهداف شهداست.

سیام **1708 1418**





:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: