غفلت از شناخت امام زمان باعث هجمه های متعدد بر دین شده است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم جشن اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جانباز شنبه شب با حضور روسا و كاركنان نمایندگی های ایران، تعدادی از اساتید دانشگاه جامعه المصطفی قم، كاركنان سفارت، دانشجویان، تجار و صنعتگران و خانواده های آنها در مسجد سفارت در شهر دوشنبه برگزار شد.

'علی اصغر شعردوست' بر ضرورت شناخت امام توسط تمام شیعیان تاكید كرد و گفت: تنها چیزی كه توانسته مانع از تاثیرگذاری تبعات منفی هجمه ها بر دین اسلام شود، وجود ائمه اطهار(ع)بوده است.

وی با ذكر روایتی از پیامبر اكرم(ص) گفت: كسی كه بمیرد و امام زمان خود را نشناسد، مانند مردگان دوران جاهلیت از دنیا رفته است.

وی در همین ارتباط به بی توجهی برخی از مسلمانان در فاصله كمتر از نیم قرن نسبت به توصیه های حضرت رسول اكرم(ص)درباره ضرورت امام شناسی اشاره كرد و گفت: در این فاصله 2 عامل تجمل گرایی و غوطه ور شدن مردم در زیبایی های دنیا و همچنین فریب دادن مردم توسط اثرگذاران بر دین باعث دوری مردم از امامانشان شد.

شعردوست افزود: هرچند ما به صورت ملموس و عینی به امامان خود در عصر حاضر دسترسی نداریم اما امام شناسی و شناختن امام بر همه شیعیان بخصوص برای ما كه در دوران غیبت زندگی می كنیم، فرض و واجب است.

این دیپلمات ایرانی از تلاش گسترده رسانه های بیگانه برای خنثی كردن واقعیات مربوط به وجود امام زمان(عج)اشاره كرد و گفت: آنها برای هجمه گسترده علیه امام مهدی(ع)حتی یك شبكه تلویزیونی راه اندازی كرده اند تا به طور مرتب علیه ایشان جوسازی كنند اما این امر رسالت سنگین تری را برعهده ما می گذارد به طوری كه برای خنثی كردن این دسیسه ها باید فرزندان و نسل آینده خود را آموزش دهیم و آنها را بیدار و هشیار كنیم.

وی با یادآوری نقش امام خمینی(ره)بعنوان نماینده امام زمان(عج) در زمان غیبت در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: بعد از ارتحال امام(ره) دشمنان ایران امید داشتند كه پرونده انقلاب اسلامی بسته شود اما اعتقاد راسخ سكانداران در هدایت آن حتی مانع از آن شد كه جامعه ما یك روز بدون سكاندار بماند.

شعردوست با بیان آنكه تا روزی كه امام زمان خود را بشناسیم هیچ سلاحی بر ما كارگر نیست و ما هیچ آسیبی نخواهیم دید، تاكید كرد: در دوران غیبت تنها باید از نایبی كه دارای صیانت نفس، حافظ دین، عدم تبعیت از هوای نفس و اطاعت از امر مولا و امام است، پیروی كرد.

سفیر ایران در پایان گفت: خدا را شكر كه با وجود همه سختی ها از نعمت رهبری و امامت در عصر غیبت برخورداریم و این امر سبب شده برای تحقق اهداف انقلاب با اطمینان پیش برویم.

در این مراسم كه با مولودی خوانی و دكلمه دانش آموزان همراه بود اشعاری در مدح علمدار كربلا و سجایای امام زین العابدین(ع) قرائت و به جانبازان ایرانی مقیم تاجیكستان نیز هدایایی داده شد.

آساق**1558





:: برچسب‌ها: سفر , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: