تیم گیتی پسند اصفهان در فوتسال جام باشگاه های آسیا شركت می كند
نوشته شده توسط : amatrack

'اكبر تقوی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اظهار تاسف از اعلام دیرهنگام رای كمیته استیناف فدراسیون فوتبال افزود: تیم شهید منصوری قرچك با رای این كمیته، به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران دست یافت اما این تیم در حال حاضر آمادگی حضور در جام باشگاه های آسیا را ندارد.

وی ادامه داد: قرار است مدیران دو باشگاه شهید منصوری قرچك و گیتی پسند اصفهان در نشستی، همكاری های لازم برای اعزام نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا را بررسی كنند اما به نظر می رسد در شرایط كنونی، فقط تیم گیتی پسند می تواند در این رقابت ها شركت كند.

سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچك در باره وضعیت حضور این تیم در فصل آینده لیگ برتر گفت: هنوز هیات مدیره باشگاه، تصمیمی در این باره اتخاذ نكرده است و به همین علت وضعیت شهید منصوری برای فصل آینده این مسابقه ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

كمیته استیناف فدراسیون فوتبال، عصر روز شنبه رای خود را در باره پرونده تبانی فوتسال اعلام كرد كه بر این اساس، شش امتیاز از تیم گیتی ‌پسند اصفهان كسر شد تا شهید منصوری قهرمان خود را در لیگ برتر فوتسال تكرار كند.

مسابقه های فوتسال جام باشگاه های آسیا از روز 11 تیر ماه در كویت آغاز می شود كه تیم گیتی پسند با تیم های یرموك كویت، تای سون نام ویتنام و الریان قطر همگروه است.

ورزشی. ** 9122 ** 1589





:: برچسب‌ها: آسمان , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: