متسو اصلی ترین گزینه جانشینی دنیزلی است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران از چندی پیش مذاكرات خود را با چند مربی خارجی آغاز كردند تا در صورت قطع همكاری با 'مصطفی دنیزلی'، گزینه مناسبی را برای جانشینی این مربی تركیه ای داشته باشند.

پرسپولیسی ها كه به نظر می رسید از قطع همكاری با 'مصطفی دنیزلی' یقین داشتند، در هفته اخیر مذاكرات متعددی را با متسو فرانسوی و كالدرون آرژانتینی انجام دادند كه حتی متسو برای مذاكرات نهایی در تهران نیز حاضر شد.

پس از اینكه 'گابریل كالدرون'، قیمت بالایی را برای پذیرش هدایت سرخپوشان به رویانیان پیشنهاد كرد، مسوولان این باشگاه مذاكرات خود را با این مربی آرژانتینی متوقف كردند.

با توجه به اینكه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، صبح امروز(جمعه) اعلام كرد در صورت قطع همكاری دنیزلی با این باشگاه، 'برونو متسو' گزینه نخست هدایت سرخ پوشان است، باید به زودی شاهد رسمی شدن حضور 'برونو متسو' فرانسوی روی نیمكت داغ سرمربیگری سرخپوشان پایتخت باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال در جام جهانی 2002 با حضور در تهران علاوه بر مذاكره مثبت با رویانیان، از ورزشگاه درفشی فر كه محل تمرین سرخ پوشان محسوب می شود، دیدن و ابراز رضایت كرد و دیداری نیز با 'علی پروین' عضو هیات مدیره و مدیر راهبری فوتبال این باشگاه داشت.

ورزشی. ** 3783 ** 1589





:: برچسب‌ها: سان , کودک , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: