تحول ساختاری در مدیریت شهری كشور نیازمند نیروی متخصص است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، 'محسن كوشش تبار' روز چهارشنبه در همایش مشترك شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان مركزی در اراك افزود: یكی از چالش های جدی در بدنه مدیریت شهری كشور، نبود نیروی متخصص است.

وی اظهار كرد: اصلاح و ارتقای ساختار منابع انسانی مدیریت شهری در كشور از سال 85 كلید خورد و سال گذشته نیز در این راستا دو آزمون استخدامی با شركت 350 هزارنفر توسط سازمان سنجش برگزار شد.

كوشش تبار اضافه كرد: در سال 85 از هر یكصد پست مدیریت شهری در كشور، پنج پست كارشناسی وجود داشت كه با روند اصلاح ساختار منابع انسانی شهرداری ها، هم اكنون میانگین پست كارشناسی به 65 درصد رسیده است.

وی عنوان كرد: در سال 85 بیش از87 درصد نیروهای شاغل شهرداری ها دیپلم بودند كه امروز نهضت جایگزینی این افراد با متخصصین هدف گذاری شده است.

كوشش تبار بیان كرد: در دهه عدالت و پیشرفت، بهترین خدمت به شهروندان، ارائه خدمات شفاف و كارشناسی با مشاركت نیروهای متخصص و ماهر است.

وی اضافه كرد: امسال مجوز استخدام 500 نیروی كارشناس و متخصص در بدنه مدیریت شهری استان مركزی صادر شده است و آزمون آن نیز با محوریت كمیته استخدامی استانی برگزار خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور یادآور شد: شاغلان كنونی بدنه مدیریت شهری استان مركزی به ازای 10سال سابقه 40 امتیاز در آزمون استخدامی مذكور دارند و این شرایطی استثنایی برای تثبیت موقعیت شغلی آنان است.

وی یادآور شد: 25 درصد سهمیه استخدامی مجوز اخیر استان مركزی از خانواده شهدا و ایثارگران است.

همایش یك روزه شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان مركزی با موضوع 'بررسی وضعیت اداری و استخدامی شهرداری ها' و 'فرصت های سرمایه گذاری' برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور در این همایش، سند استخدام 500 نیروی متخصص مدیریت شهری را تسلیم استاندار مركزی كرد.ك/2

560/559





:: برچسب‌ها: کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: