رهبر اخوان المسلمین مصر:به دلیل موفقیت مرسی در انتخابات سجده شكر به جا می آوریم
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا ، محمد بدیع در نامه كوتاهی ضمن تقدیر و تشكر از مردم مصر به دلیل شركت در این انتخابات، گفت: ما از مردم مصر تشكر می كنیم ، ما به دلیل موفقیت نامزدمان محمد مرسی در این انتخابات به درگاه الهی سجده شكر به جای می آوریم .

بدیع در ادامه از مسلمانان، مسیحیان و همه گروه های مصری كه با پایبندی به اصول و ارزش های خود سعی در حفظ انقلاب خویش داشتند و در این راه سعی كردند مصر كشوری آزاد و دموكراتیك و سرشار از عزت و عدالت و كرامت انسانی باشد، تشكر كرد.

رهبر اخوان المسلمین مصر افزود : ما باید همیشه به خاطر داشته باشیم كه شرایط كنونی مرهون خون شهدای ما است و این نهالی است كه شهدا و زخمی شدگان با خون خود آن را آبیاری كردند و خانواده ها و انقلابی ها با تلاش های مسالمت آمیز خود و با تحمل درد و محنت های بسیار در رشد آن نقش داشته و اكنون ما شاهد به ثمر رسیدن آن هستیم .

وی در پایان گفت: ما به همه قول می دهیم ، همه كسانی كه به نامزد ما رای دادند یا با وی مخالفت كردند ، ما به همه مردم قول می دهیم كه در خدمت آنان باشیم زیرا همه آن ها فرزندان این كشور اند و در درگاه الهی عهد بسته ایم كه با خلوص نیت در جهت شكوه و عظمت و منافع آن تلاش كنیم .

گفتنی است هنوز نتایج قطعی و نهایی انتخابات ریاست جمهوری مصر كه دو روز گذشته برگزار شد ، اعلام نشده است اما 'احمد سبیع 'مشاور مطبوعاتی حزب آزادی وعدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمین مصر دوشنبه شب در گفت وگو با شبكه الجزیره گفت كه تمامی نشانه ها از پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر حكایت می كند و این در حالی است كه نمایندگان' احمد شفیق 'نیز اعلام كردند كه وی پیروز این انتخابات است.

خاورم ** 2041**1369





:: برچسب‌ها: مربع , مدل , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: