نماینده شیروان: راه های روستایی این شهرستان نیازمند بازسازی و بهسازی است
نوشته شده توسط : amatrack

'عبدالرضا عزیزی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : راه اصلی ترین محور توسعه است كه نقشی مهم در اشتغال و توسعه اقتصادی هر منطقه دارد.

وی بر لزوم جبران عقب ماندگی شهرستان شیروان در بخش راه روستایی تاكید كرد و افزود:‌ باید زیرساخت های لازم برای افزایش تولید و رونق اقتصادی منطقه فراهم شود.

نماینده شیروان با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به این منطقه، بر لزوم ساماندهی راه های روستایی شیروان تاكید كرد و اظهار داشت: باید مسوولان با حضور در روستاها و مشاهده مشكلات مردم از نزدیك، برای رفع مسایل منطقه و پیگیری مشكلات روستاییان دستورهای لازم را صادر كنند.

رییس كمیسیون اجتماعی مجلس نهم با بیان اینكه ساماندهی راه های روستایی شیروان اعتبارات بیشتری می طلبد، گفت: بازدید و پیگیری مسوولان در تخصیص اعتبارات موثر خواهد بود كه انتظار می رود با نگاه ویژه مشكلات بخش راه روستایی این شهرستان برطرف شود.

عزیزی افزود: نبود زیرساخت های توسعه در نواحی روستایی مانند آب، برق و راه، می تواند منجر به مهاجرت جوانان روستایی به شهرها شود.

وی در ادامه ایجاد تصفیه خانه آب شرب، تكمیل نیروگاه سیكل تركیبی، بیمارستان جدید و محور ارتباطی شیروان - اسفراین را ازمهم ترین طرح های این شهرستان خواند و افزود: باید اقدامات لازم برای تكمیل هرچه سریعتر این طرح های نیمه تمام صورت گیرد.

نماینده مردم شیروان با اشاره به مشكلات درمانی این شهرستان، بر لزوم تسریع در تكمیل بیمارستان نوبنیاد این شهرستان برای تامین نیاز مردم در این بخش تاكید كرد. ك/3

ق/626





:: برچسب‌ها: گل , کالیفرنیا , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: