رمز موفقیت دركارها اطاعت از رهبری و مراجع تقلید است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا به نقل از مركز خبر حوزه، آیت الله علوی گرگانی روز پنجشنبه در دیدار مدیران سازمان فنی و حرفه ای كشور با وی افزود: ‌امروز این نظام مقدس ما دارای رهبری است كه مدبر، دانا و فرزند حضرت زهرا(س) است و مایه افتخار همه است و با داشتن چنین شخصیتی در كشور باید شكرگزار خدا باشیم و برای سلامتی ایشان دعا كنیم .

آیت الله علوی گرگانی با بیان این كه وظیفه همه ما طبق آیه 33 سوره محمد، در این زمان اطاعت از رهبری معظم انقلاب است،‌ گفت:‌ با داشتن چنین رهبر بزرگ و عزیزی وظیفه ما این است كه رهنمودها و خواسته‌های معظم‌له را كه همان خواسته پیامبر و ائمه اطهار(ع) است را به خوبی گوش كنیم و به آن عمل كنیم.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع)، گفت: دو اصل انجام فرائض و ترك محرمات مانند دو رشته برق هستند كه از یك طرف مثبت و از ناحیه دیگری منفی هستند و اگر انسانی این دواصل كه مثل دو بال برای پرواز می‌ماند را رعایت كند به تعالی می‌رسد.

وی در پایان خطاب به رییس سازمان فنی و حرفه ای كشور با تاكید بر اهمیت این سازمان، بیان كرد:‌ تشكیلات شما برای كشور موجب آبروست و هرچقدر جوانان ما در كنار معنویت با مهارت های فنی و حرفه‌ای بیشتر آشنا شوند باعث عزت و آبروی كشور می‌شود.

دكتر 'كورش پرند'، رییس سازمان فنی و حرفه‌ای كشور در ابتدای این دیدار ، گزارش از فعالیت های انجام گرفته در این سازمان را بیان كرد.ك/1

/7404/ 550/





:: برچسب‌ها: سیاه , رقص , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: