آثار فشار سیاسی غرب علیه ایران در عرصه های اقتصادی غرب بروز می یابد
نوشته شده توسط : amatrack

محمدحسین فرهنگی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اعمال فشارهای سیاسی و پرداختن به مسایل حاشیه ای علیه ایران را بی ‌نتیجه خواند و افزود: لابی صهیونیسم به كشورهای غربی از كانال های مختلف فشار می‌آورد تا همانند گذشته اراده سیاسی آمیخته با مباحث فنی را در نشست مسكو برای بررسی پرونده هسته‌ای ایران دنبال كنند كه این رویه برای غرب نمی تواند ثمربخش باشد.

فرهنگی ادامه داد: بدون تردید اراده‌هایی در سطح منطقه و جهان وجود دارد كه نمی خواهند مسیر پرونده هسته‌ای ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به صورت عادی پیموده شود.

وی یادآورشد: این درحالی است كه توافق اصولی میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 در نشست مسكو، گامی موثر برای همكاری‌های آتی دو طرف خواهد بود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر غرب سناریوی اعمال فشار سیاسی بر جمهوری اسلامی را درپیش گیرد، آثار آن در بازار جهانی نفت بروز می‌كند كه این موضوع هزینه‌های هنگفتی را به اقتصاد بحران ‌زده آمریكا و اروپا تحمیل خواهد كرد.

فرهنگی با تاكید بر اینكه جمهوری اسلامی هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی از حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای كوتاه نمی آید، خاطرنشان كرد: در این راستا تیم مذاكره ایران در مذاكرات آینده مسكو باید همواره بر مواضع گذشته خود تاكید كند.

7236/587/245





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: