باقری:قوی ترین مرد جهان تا آخر هفته سبك تمرین می كند
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، سلیمی كه به دلیل فشار تمرین و مسابقاتی كه در سه سال اخیر داشته، با تورم و درد زانوی چپ مواجه شده است، هفته گذشته را با برنامه تمرینی جدید كادر فنی سپری كرد.

حذف تمرینات سرپایی و كاستن از تناژ تمرینی در دوضرب تكنیك و پا از پشت، از جمله تدابیر كوروش باقری برای بهبود آسیب دیدگی بهداد سلیمی بوده است.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره آخرین وضعیت سلیمی گفت: تغییر برنامه تمرینی و سبك تر كردن تمرینات برای این وزنه بردار اثراتش را نشان و باعث شده است كه از تورم زانوی او كاسته شود

باقری ادامه داد : البته سلیمی چهار جلسه تمرینی خود را از دست داده و یك روز هم به صورت مطلق استراحت كرده است. با این شرایط امیدوارم او بتواند از شنبه هفته آینده روابط عادی تمریناتش را پی بگیرد و به ركوردهایش نزدیك شود.

وی درباره شرایط دیگر وزنه برداران حاضر در اردو گفت: در مجموع انتظارم از اردونشینان بالاتر از شرایط فعلی است، البته هنوز 47 روز تا آغاز بازیهای المپیك باقی مانده است و ما در تلاشیم تا با برطرف كردن نواقص موجود، كل تیم را به شرایط ایده آل نزدیك كنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص تركیب 6 نفره تیم برای اعزام به المپیك گفت : بهداد سلیمی، كیانوش رستمی و سهراب مرادی از شانس بیشتری برای حضور در المپیك برخوردار هستند اما در مورد سایر نفرات هنوز تردیدهایی وجود دارد كه می تواند در معرفی تركیب نهایی تاثیرگذار باشد و برای رسیدن به تركیب نهایی، باید تا اواسط هفته آینده صبر كرد.

ورزشی**9122**1440





:: برچسب‌ها: هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: