سرمربی هندبال سپاهان: فصل آینده باید تغییراتی در تیم بوجود آید
نوشته شده توسط : amatrack

'مهدی اخوان' روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهارداشت:برای شركت در جام باشگاه های آسیا و فصل آینده لیگ برتر باشگاه های كشور، این تیم به خون تازه ای نیاز دارد.

وی درباره سطح كیفی بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور گفت: در این دوره ، همه تیم ها با جذب بازیكنان باتجربه، رقابت تنگاتنگی را برای كسب عنوان قهرمانی برگزار كردند و تنها سالی بود كه تا آخرین روز سرنوشت قهرمانی مشخص نبود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در عین حال طولانی بودن مسابقات را از ضعف های این دوره از مسابقات بیان كرد و گفت: لیگ برتر باشگاه های كشور باید پنج یا شش ماه بطول انجامد تا بازیكنان دچار خستگی نشوند اما امسال مسابقات لیگ برتر یكسال و نیم طول كشید و بسیار خسته كننده بود.

وی درباره كادرفنی فصل آینده تیم هندبال سپاهان نیز گفت : در این باره باشگاه باید تصمیم بگیرد و معلوم نیست چه كسی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

اخوان درباره سقوط تیم هندبال سپاهان نوین به لیگ دسته اول باشگاههای كشور نیز گفت: به نظرم سپاهان نوین از لحاظ فنی مشكل داشت زیرا این تیم در فصل گذشته برغم آنكه بازیكنان كم تجربه ای را در اختیار داشت ، جایگاه خوبی را به دست آورده بود.

وی بابیان اینكه 'برای تقویت سپاهان نوین ، پنج بازیكن از تیم ما به سپاهان نوین منتقل شد'،گفت: به جز مشكل فنی ، عامل دیگری نمی تواند موجب كسب نتایج ضعیف سپاهان نوین شده باشد.

7132ت/1042





:: برچسب‌ها: کودک , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: