والیبال انتخابی المپیک؛ امید ایران به پیروزی چین بر استرالیا
نوشته شده توسط : amatrack
مسابقه ایران  و ونزوئلا

با شکست ایران مقابل صربستان امید ایران به پیروزی چین مقابل استرالیا است.

در پی شکست تیم ملی والیبال ایران در مقابل صربستان، سرنوشت این تیم به آخرین روز مسابقات والبیال انتخابی المپیک گره خورده است و در صورتی که استرالیا تیم چین را ببرد، ایران از راهیابی به المپیک محروم خواهد شد.

تیم والیبال ایران امروز در مقابل صربستان قرار گرفت و شکست خورد و صربستان با مجموع ۱۸ امتیاز از شش دیدار قهرمانی خود را در میان هفت تیم دیگر قطعی کرد و یکی از دو سهمیه المپیک این رقابت ها را به دست آورد.

در این رقابت ها بعد از صربستان، استرالیا با چهار برد و دو باخت ۱۲ امتیاز دارد و ایران با چهار برد و دو باخت و ۱۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

چین و ژاپن نیز هر کدام با چهار برد و دو باخت ۱۱ امتیاز دارند و رقابت بین این چهار تیم برای کسب یک سهمیه المپیک خواهد بود.

مسابقات روز پایانی که در توکیو ژاپن برگزار می شود، ابتدا استرالیا با چین دیدار می کند و بعد ایران با ژاپن مسابقه خواهد داد.

دیدار استرالیا و چین برای ایران اهمیت زیادی دارد و اگر استرالیا صاحب پیروزی سه بر صفر یا سه بر یک در این مسابقه شود، ایران حتی با پیروزی قاطع مقابل ژاپن شانسی برای المپیکی شدن ندارد.

در مقابل اگر چین این مسابقه را ببرد ایران می تواند به المپیکی شدن امیدوار بماند و پس از آن به دیدار ژاپن برود.

دیگر تیم های حاضر در این مسابقات کره جنوبی، ونزوئلا و پررتوریکو هستند که به ترتیب با ۶، ۳ و صفر امتیاز در رده های ششم تا هشتم قرار دارند و شانسی برای المپیکی شدن ندارند.





:: برچسب‌ها: اسکاتلند , نیویورک , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: