دوچرخه سوار ژاپنی فاتح نخستین مرحله تور سینكاراك اندونزی شد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛'ماساكازو لتو' از ژاپن به مقام نخست مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور 'سین كاراك' اندونزی دست یافت.

مرحله نخست این رقابتها روز گذشته به مسافت 77 كیلومتر برگزار شد كه در پایان'ماساكازو لتو' ژاپنی از تیم ( Asian ) ژاپن با زمان یك ساعت و 51 دقیقه و 17 ثانیه به مقام نخست دست یافت .

'جایر كراو فورد' استرالیایی از تیم 'جنسیس' با 4 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول دوم شد و 'چوون كیا فنگ' از تیم 'اكشن' با 8 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در مكان سوم این مرحله قرار گرفت .

همچنین در رده بندی از تیم دانشگاه آزاد كشورمان فرشید صالحیان با یك دقیقه و 15 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده هفدهم ، وحید غفاری با یك دقیقه و 21 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده بیست وششم ، عباس سعیدی تنها با 2 دقیقه و 3 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده شصت و چهارم قرار گرفتند.

از تیم مس كرمان نیز مهیار كرمی نژاد با 2 دقیقه و 8 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده پنجاه و پنجم ، محمد زنگی آبادی با 2 دقیقه و 37 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده هشتاد و یكم ، صادق مظفری با 2 دقیقه و 37 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده هشتاد و پنجم ، سعید چهرزاد با 4 دقیقه و 6 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده صد و دهم و امین اسلام پور با 4 دقیقه و 6 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده صد و یازدهم قرار گرفنتد.

از تیم سورن ازبكستان حمید شیری با یك دقیقه و 25 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده سی ام ، محمد قره باغی پور با یك دقیقه و 50 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده چهل و چهارم ، حامد پاسبان با 3 دقیقه و 20 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده نود و نهم قرار گرفتند .

در رده بندی تیمی مرحله اول ، تیم ملی استرالیا با زمان 5 ساعت و 35 دقیقه و 2 ثانیه در مكان اول قرار دارد .

تیم' جنسیس' با 39 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در مكان دوم جدول و تیم( Asian ) با یك دقیقه و 35 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در مكان سوم جدول قرار دارند.

همچنین دراین رده بندی ؛ تیم دانشگاه آزاد با 2 دقیقه و 27 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در رده هفتم ، تیم سورن ازبكستان با 5 دقیقه و 13 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در رده بیست و یكم و تیم مس كرمان با 5 دقیقه و 52 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در رده بیست و سوم جدول قرار گرفتند.

مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور سینكاراك اندونزی از پانزدهم خرداد ماه جاری در هشت مرحله و مجموع مسافت 854 كیلومتر و با حضور 25 تیم ( 16 تیم خارجی و 9 تیم داخلی) درحال برگزاری است.

ورزشی ** 1587 **1440





:: برچسب‌ها: چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: