فروش جنرال موتورز آمریکا ۶ درصد کاهش یافت
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز ، بالا بودن نرخ بیکاری در آمریکا و افت هزینه های مصرفی در این کشور مانع از رشد چشمگیر فروش خودرو شده است .

بر اساس این گزارش ، موسسه مالی جی پی مورگان نیز اعلام کرد میزان فروش خودرو در آمریکا طی ماه جولای به نرخ سالانه 14 میلیون دستگاه در سال رسیده است . بر این اساس میزان فروش شرکت جنرال موتورز در این مدت با 6 درصد کاهش روبرو شده است .

شرکت خودرو سازی فورد نیز در این مدت با کاهش 4 درصدی فروش محصولات خود روبرو شده است . شرکت خودرو سازی کرایسلر نیز اعلام کرد طی ماه جولای با رشد 13 درصدی محصولات روبرو شده است . این گزارش افزود ، میزان فروش محصولات شرکت تویوتا نیز در این مدت با 23 درصد رشد به بیش از 164 هزار دستگاه رسیده است .

این گزارش حاکی است میزان فروش خودرو در بازار آمریکا در شش ماه نخست امسال به نرخ سالانه 14.3 میلیون دستگاه رسیده است . جنرال موتورز نیز پیش بینی کرد فروش خودرو در آمریکا امسال به 13.9 تا 14.1 میلیون دستگاه در سال 2012 خواهد رسید . نرخ بیکاری بالای 8 درصدی آمریکا تاثیر منفی زیادی بر هزینه های مصرفی و بازار خودرو داشته است . نرخ بیکاری آمریکا از فور یه 2009 میلادی بالای 8 درصد بوده است که این مساله پس از جنگ جهانی دوم بی سابقه است .

میزان فروش شرکت جنرال موتورز نیز طی ماه جولای به 201 هزار دستگاه رسیده است . شرکت فورد نیز طی ماه گذشته توانسته است تنها 173 هزار دستگاه خودرو در آمریکا به فروش رساند . شرکتهای نیسان و فولکس واگن آلمان نیز طی ماه گذشته با افزایش 16.2 و 27.3 درصدی فروش محصولات خود در آمریکا روبرو شدند





:: برچسب‌ها: ایتالیا , سبز , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: