وزنه برداری ایران در پارالمپیك لندن شانس قهرمانی دارد
نوشته شده توسط : amatrack

'علی اصغر رواسی' روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در قزوین افزود: وزنه برداران ملی پوش جانباز و معلول از آمادگی خوب و رضایت بخشی برای حضور در مسابقات لندن برخوردار هستند.

وی با بیان اینكه به توانایی ملی پوشان برای كسب بهترین عناوین در پارالمپیك ایمان دارم، خاطرنشان كرد: تیم وزنه برداری ایران در این رقابت ها مانند دوره گذشته این مسابقات یكی از تیم های قدرتمند و مدعی كسب قهرمانی محسوب می شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین، از مصر، كره جنوبی، چین و نیجریه به عنوان حریفان اصلی تیم ایران یاد كرد و گفت: ملی پوشان با تمام قدرت در پارالمپیك لندن حاضر می شوند، ولی در این مسابقات هیچ حریف و تیمی را نیز دست كم نخواهند گرفت.

وی با اشاره به برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین كه هم اكنون در قزوین جریان دارد، گفت: پس از این اردو و تا قبل از اعزام به لندن، یك اردوی سبك سه یا چهار روزه دیگر را در منطقه خوش آب و هوای میگون تهران برپا می كنیم.

رواسی، شرایط حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در قزوین را برای آماده سازی و ارتقای توان فنی ملی پوشان بسیار خوب توصیف كرد و گفت: همه امكانات و شرایط لازم برای ملی پوشان در این اردو فراهم است و وزنه برداران در كمال آرامش مشغول تمرین هستند.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین با هفت ورزشكار از روز سه شنبه اردوی آماده سازی یك هفته ای خود را خانه كشتی قزوین آغاز كرده است.

7392/ 614/ 1644





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: