رشد اقتصادی انگلیس امسال کاهش خواهد یافت
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ، سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کرد ، بحران مالی و بدهی منطقه یورو تاثیر منفی زیادی بر تقاضای کالاهای صادراتی انگلیس داشته است .

این در حالی است که انگلیس در سه ماه دوم 2012 میلادی نیز با کاهش رشد اقتصادی روبرو شده است . رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه دوم 2012 میلادی تحت تاثیر اجرای سیاستهای ریاضتی دولت لندن با کاهش 0.7 درصدی روبرو شده است . کاهش رشد اقتصادی انگلیس فشار زیادی را بر دولتمردان لندن وارد کرده است .

بانک مرکزی انگلیس نیز به اجرای سیاستهای انبساطی پولی با هدف کمک و حمایت از رشد و رونق اقتصادی این کشور ادامه خواهد داد . کریستوف آندره کارشناس ارشد اقتصادی در این باره تاکید کرد ، بحران مالی و بدهی منطقه یورو فشار زیادی را بر رشد اقتصادی انگلیس وارد کرده است . بیش از 60 درصد صادرات انگلیس به بازار کشورهای اروپایی است . بی شک رشد اقتصادی انگلیس در سال 2012 میلادی با کاهش چشمگیری روبرو خواهد شد . سازمان توسعه و همکاری اقتصادی در گزارش ماه می پیش بینی کرد رشد اقتصادی انگلیس امسال بیش از 0.5 درصد کاهش خواهد یافت .

صندوق بین المللی پول نیز پیش بینی کرده است رشد اقتصادی انگلیس امسال به کمتر از 0.2 درصد خواهد رسید . انگلیس با دومین رکود اقتصادی متوالی در چهار سال اخیر روبرو شده است . مقامهای دولت انگلیس امیدوارند با برگزاری بازی های المپیک تابستانی در لندن رشد و رونق اقتصادی این کشور در شش ماه دوم امسال با افزایش روبرو شود .





:: برچسب‌ها: لا ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: