برنامه ریزی برای جذب 200 میلیارد تومان از حامیان ایتام
نوشته شده توسط : amatrack

'رضا نوروزی جعفری' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با بیان این مطلب افزود: سال گذشته برای جذب 130 میلیارد تومان از سوی حامیان ایتام برنامه ریزی شده بود كه به 143 میلیارد تومان افزایش پیدا كرد.

وی ادامه داد: از 143 میلیارد تومان جذب شده در سال 90، 115 میلیارد تومان به صورت نقدی دریافت شد و مابقی به صورت كالا و خدمات به ایتام زیر پوشش كمیته امداد ارایه شده است.

این مقام مسوول با بیان اینكه این رقم به طور مستقیم به خانواده های پرداخت شد، اظهار داشت: امسال نیز پیش بینی می شود مبلغ هدف گذاری شده در سال 91 به بیش از 200 میلیارد تومان از سوی خیرین و حامیان ایتام برسد.

** حمایت 580 هزار حامی از 270 هزار یتیم

نوروزی جعفری با بیان اینكه 580 هزار نفر حامی از 270 هزار یتیم زیر پوشش كمیته امداد حمایت می كنند، خاطر نشان كرد: هشت درصد از ایتام زیر پوشش كمیته امداد زیر هفت سال، 24 درصد از هفت تا 12 سال، 50 درصد از 12 تا 18 سال و مابقی بیش از 18 سال سن دارند.

** كودك سه ماهه كوچكترین حامی ایتام

مدیر كل امور حمایت های اجتماعی كمیته امداد یادآور شد: كوچكترین حامی ایتام یك كودك سه ماهه ساكن استان مازندران است كه والدین این كودك وی را از زمان تولد حامی كردند تا فرهنگ یتیم نوازی را در وی تقویت كنند.

نوروزی جعفری بیان داشت: از 580 هزار حامی، 5/2 درصد زیر 18 سال، 5/38 درصد جوان، 51 درصد میانسال و هشت درصد سالمند هستند.

وی با بیان اینكه حركت به سمت ارایه خدمات كیفی تر به خانواده های ایتام یكی از اقدامات كمیته امداد در سال جاری است، گفت: با توجه به اینكه خانواده های ایتام مورد حمایت مطلوب حامیان قرار دارند، به منظور مدیریت و استفاده بهینه از مبالغی كه به آنها ارایه می شود، كلاس های آموزشی برای مادران این خانواده ها برگزار خواهد شد.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: بریتانیا , اروپا , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: