بیانیه كانون هواداران باشگاه پرسپولیس
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا ازتارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس؛دراین اطلاعیه آمده است: هواداران پرسپولیس همواره در ردیف بهترین تماشاگران فوتبال ایران بوده و با شروع فصل جدید؛ فصل تازه ای را در فوتبال ایران رقم خواهند زد تا تماشاگران پرسپولیس به الگویی برای فوتبال ایران بدل شوند.

ازهواداران تقاضاداریم درهمه حال و درتمام دقایق بازی حمایت از تیم پرسپولیس و احترام به حریف، هواداران آن، داوران و كلیه مسئولان برگزاری مسابقات را سرلوحه امور خود قرار دهند.

هوادار پرسپولیس هیچگاه در جهت تخریب فرد یا گروهی گام بر نمی دارد، بلكه با بزرگواری در جهت بزرگ داشتن تیم خود حركت كرده وبه فرهنگ والای اسلامی و ایرانی خود پایبند است.

بازی پرسپولیس با صبای قم و جضور تماشاگران در ورزشگاه، اولین مجال برای حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه در فصل جدید است و این فرصتی برای نمایش رفتاری اخلاق محور خواهد بود.

از هواداران می خواهیم در كنار شور و هیجانی كه با تشویق های خود به تیم پرسپولیس وخانواده فوتبال ایران منتتقل می كنند.حفظ نظم وهمراهی و همكاری با مسئولان برگزاری مسابقات را در دستور كار خود قرار دهند.

بدون تردید ما هواداران با یكپارچگی بر روی سكوها خواهیم توانست روح اتحاد و همبستگی را بیش از پیش به تیم محبوب خود منتقل كنیم. تلاش در جهت حفظ آرامش وتمركز تیم نیز هدف تك تك ما خواهد بود. بدون شك رمز موفقیت پرسپولیس در همین است.

شب های ماه مبارك رمضان فرصتی برای مهربانی نسبت به یكدیگر بویژه نسبت به حریفان است. باید در حفظ حرمت یكدیگر و ایام ماه مبارك كوشا باشیم. ما در داخل زمین رقیب هم اما در بیرون آن و روی سكوها دوستان یكدیگر هستیم.

كانون هواداران باشگاه پرسپولیس در پایان اطلاعیه خود آورده است؛ اینك كه مدیریت باشگاه پرسپولیس با وجود تنگناها و موانع بسیار در جهت تحقق آمال و خواسته های هواداران، تیمی قدرتمند را برای فصل جدید مهیا كرده است،زمان آن فرا رسیده تا ما با تمام توان خود در جهت دستیابی به جایگاهی كه شایسته نام بزرگ پرسپولیس باشد و كسب قهرمانی، گام برداریم و با حضور پرشور در ورزشگاه آزادی، پیروزی واقعی پرسپولیس عزیز را بر روی سكوها رقم بزنیم.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: زن , گل , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: