مصلحت امروز كشور حركت در مسیر آرمانگرایی توام با واقع بینی است
نوشته شده توسط : amatrack

'علی دواتگری' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسوولان نظام افزود: آنچه موجب عزت و سربلندی نظام و مردم خواهد شد، نگاه واقع بینانه به موضوعات داخلی و بین المللی است .

وی ادامه داد: باید واقعیت های موجود را به درستی ارزیابی كنیم و با توجه به سیاست های كلی كه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم شده است، گام های عملی برداریم .

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری دوران دفاع مقدس كه رژیم صدام با پشتیبانی دنیای غرب قصد تعرض به میهن اسلامی را داشت، گفت: آرمانگرایی توام با واقع بینی نیروهای مردمی در حمایت از تمامیت ارضی در دوران دفاع مقدس موجب تعالی میهن اسلامی شد.

دواتگری با بیان این كه امروز نیز در موضوع هسته ای دشمنان به دنبال اهداف سوء خود حركت می كنند، افزود: همان واقع بینی ، امروز نیز سبب شده است با ایستادگی بر سر آرمان های خود بتوانیم به پیشرفت هایی در فناوری هسته ای دست یابیم .

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مسیر، از همه مسوولان انتظار است با در نظر گرفتن شرایط موجود كشور، اهتمام بیشتری در جهت تحقق شعار امسال كه سال تولید ملی وحمایت از كار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، داشته باشند.

این نماینده مجلس اضافه كرد: برای عبور از فضاسازی های دنیای غرب، تكلیف امروز حمایت از تولید ملی مبتنی بر ظرفیت های موجود كشور است.

سیام**1053**1572





:: برچسب‌ها: قرمز , قدیمی , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: