12 درصد از محصولات كشاورزی و دامی كشور را مددجویان كمیته امداد تولید می كنند
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از اداره كل روابط عمومی و اطلاع رسانی كمیته امداد امام خمینی (ره) ، 'محمد امید' یكی از فعالیت های مهم و اساسی این نهاد را توانمندسازی خانواده های زیر پوشش دانست و افزود: در یك فرآیند زمانی مشخص خانواده های تحت حمایت را به سمتی هدایت می كنیم تا خودكفا شوند و از دسترنج خودشان امرار معاش كنند.

وی به بازارچه جشن رمضان و نمونه هایی از خودكفایی مددجویان در این بازارچه اشاره كرد و اظهار داشت: بیش از 150 غرفه از نمونه فعالیت های امداد به نمایش گذاشته شده كه از 650 هزار فرصت شغلی جاری در سطح كشور است.

این مقام مسوول در مورد فرآیند ایجاد فرصت شغلی در مجموعه كمیته امداد امام (ره)، یادآور شد: استعدادسنجی خانواده ها، آموزش، بهره مندی از تسهیلات این نهاد، نظارت بر طرح های اشتغال و بازاریابی و فروش محصولات مددجویان در این فرآیند قرار دارد.

امید با بیان اینكه بر اساس ارزیابی و استعداد سنجی صورت گرفته در سال گذشته، بیش از یك میلیون خانوار در سطح كشور مستعد اشتغال هستند، خاطر نشان كرد: بسیاری از مددجویان زیر پوشش با فن و حرفه خاصی برای انجام كار آشنایی ندارند، اما در سال گذشته 350 هزار نفر از مددجویان، از این آموزش ها بهره مند شده اند.

وی تصریح كرد: سازمان فنی و حرفه ای كشور و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی با این نهاد در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان زیر پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت رایگان همكاری می كنند.

معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد با بیان اینكه در سال گذشته 330 هزار فرصت شغلی از سوی این نهاد ایجاد شده است، گفت: بر این اساس حدود دو هزار میلیارد تومان در زمینه اشتغال امداد سرمایه گذاری شده است و امسال نیز با اهتمام ویژه دولت، شورای عالی اشتغال و همراهی بانك های عامل بیش از 500 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

اجتمام ** 1788 **1561





:: برچسب‌ها: اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: