غرب باید رویكرد خود در قبال برنامه هسته ای ایران را تغییر دھد
نوشته شده توسط : amatrack

'رشید احمد خان' امروز جمعه در گفت و گو با ایرنا خاطر نشان كرد: مذاكرات بین ایران و گروه 1+5 باید ھمچنان برای حل و فصل اختلافات ادامه پیدا كند.

قرار است دور بعدی مذاكرات مقامات جمهوری اسلامی ایران و كشورهای گروه 5+1 در استانبول تركیه برگزار شود.

وی با اشاره به اینكه گفت و گو تنھا راه برای حل مسائل و اختلافات دو طرف است, افزود: غرب باید حاكمیت ملی و استقلال جمھوری اسلامی ایران را محترم شمرد و كشورهای غربی حق ندارند این كشور را مورد تھدید و فشار قرار دھند.

رییس دانشكده ھنر و علوم اجتماعی دانشگاه 'سرگودھا' ایالت پنجاب پاكستان ادامه داد: ایران یك كشور مستقل و مجاز به اتخاذ تصمیمات آزاد است و جمھوری اسلامی در باره برنامه ھای صلح آمیز ھسته ای خود تمام قوانین بین المللی را رعایت كرده است و بنا بر این ھیچ كشوری حق ندارد به فعالیت ھای صلح آمیز ایران اعتراض كند.

وی تاكید كرد: ایران یك كشور قدرتمند است و ھرگز غرب نمی تواند با استفاده از طرح ھای شیطانی, این كشور را با اعمال تحریم های بیشتر تحت فشار قرار دهد تا دست از مواضع خود بردارد.

رشید احمد خان گفت: بدون شك ایران به پیشرفت قابل ملاحظه ای در تمام زمینه ھا به ویژه در بخش فناوری صلح آمیز ھسته ای دست پیدا كرده است.

وی تحریم ھای غرب علیه كشورمان را غیر قابل توجیه و بی فایده دانست و تصریح كرد: امروز در جهان از اعمال تحریم ھا به عنوان ابزاری برای رسیدن به انگیزه ھای سیاسی استفاده می شود.

این كارشناس مسائل سیاسی و امنیت منطقه ای در پاكستان با ھشدار به غرب، تاكید كرد: استفاده از سیاست زور علیه كشورها, ھمواره نتایج نامطلوب امنیتی و سیاسی را در پی داشته است.

آساق ** 1095**1479





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: