چند خبر از بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز جمعه خبرنگار معارف ایرنا از بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، این مسابقه در دو بخش مردم و عكاسان حرفه‎ای برگزار شده و هر یك از شركت كنندگان بخش مردمی می‌توانند 10 عكس برای مسابقه ارایه كنند.

عكاسان حرفه‌ای نیز می‎توانند با 20 قطعه عكس در این مسابقه شركت داشته باشند و هر شب به سه نفر از عكاسان بخش مردمی جوایزی اعطا می‌شود، آثار بخش عكاسان حرفه‌ای نیز در پایان نمایشگاه قرآن داوری شده و به سه عكاس برگزیده هدایایی تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شركت در این مسابقه می‌توانند عكس‌های خود از نمایشگاه قرآن كه با تلفن همراه یا دوربین گرفته‎اند را به غرفه عكس ارایه دهند.

* برگزاری كارگاه نسخ و ثلث در غرفه دارالكتابه نمایشگاه قرآن

كارگاه كتابت به خط‌ های نسخ و ثلث در غرفه دارالكتابه بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم برگزار می‌شود.

در این كارگاه كه روز دوشنبه - 9 مرداد - برگزار خواهد شد، استاد عبدالكاظم صادقا، بخش‌هایی از قرآن را به خط ثلث و نسخ كتابت می‌كند. این كارگاه كه شاگردان استاد صادقا نیز در آن حضور دارند، ساعت 18 در غرفه دارالكتابه برپا می‌شود.

* عرضه كتاب با موضوع فلسطین و صهیونیسم در نمایشگاه قرآن

غرفه موسسه ندا كتاب‌هایی با موضوع فلسطین و صهیونیسم را در بخش بیداری اسلامی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم عرضه كرده است.

موسسه تحقیقات و پژو‌هش‌های سیاسی - علمی ندا در سال 76 تاسیس شده است و با هدف شناخت ریشه‌های بحران صهیونیسم و آشنایی با مبانی فكری و حامیان رژیم صهیونیستی آثاری را در حوزه نشر عرضه می‌كند.

در این غرفه 15 عنوان كتاب ارایه شده كه از میان آنها می‎توان به هولوكاست و تجدید نظر طالبان، اقتصاد فلسطین در كرانه غربی و نوار غزه، سازمان‌های یهودی صهیونیستی جهان و فعالان سیاسی صهیونیستی اشاره كرد.

* ثبت نام طرح بشارت در نمایشگاه قرآن

موسسه بشارت ضمن حضور در بزرگترین رویداد معنوی جهان اسلام، از علاقه مندان به شركت در دوره های آموزشی 'طرح بشارت' ثبت نام می كند.

این طرح در قالب 11 ترم سه ماهه، با هدف درك مفاهیم قرآنی از راه ترجمه و فهم معنی به شكل حضوری و غیرحضوری برای خواهران و برادران و گروه های سنی بالای 12 سال، به اجرا در می آید.

موسسه بشارت پس از پایان دوره های آموزشی به شركت كنندگان، گواهینامه از سوی سازمان تبلیغات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می كند و دارندگان این گواهینامه می توانند پس از اخذ مدرك، نسبت به آموزش این دوره ها در مساجد و مدارس اقدام كنند.

در 'طرح بشارت' ترم اول جزء اول و ترم دوم جزء سی ام آموزش داده می شود و پس از این دو ترم، شركت كنندگان بیش از 80 درصد از معانی را فرامی گیرند و از ترم سوم به بعد در هر دوره سه جزء قرآن به شركت كنندگان آموزش داده می شود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم كه از 25 تیرماه با شعار 'قرآن، فرهنگ بیداری' در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به كار كرده تا 24 مرداد همه روزه از ساعت 17 تا 24 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 پذیرای بازدیدكنندگان است.

فراهنگ 1883**1319





:: برچسب‌ها: سان ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: