فعال هنری تونسی: فیلم ایرانی سازنده و دارای رسالت است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، خانم ' بوعصیده' به آغاز هفته فیلم ایران در تونس اشاره كرد و افزود: در این هفته تعداد 9 فیلم به نمایش در می آید و برنامه ها با فیلم رنگ خدا به كارگردانی مجید مجیدی آغاز شد.

هفته فیلم ایران به مناسبت ماه مبارك رمضان به ابتكار مركز فرهنگی بوعصیده در منطقه رادس در تونس و با هماهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اخذ مجوز از وزارت فرهنگ تونس آغاز شده است.

خانم بوعصیده مدیر این مركز فرهنگی تونسی است.

' صادق رمضانی گل افزانی ' رایزن فرهنگی ایران در تونس نیز ، علاقه مندی ملت تونس به فیلم های ایرانی را فرصتی مهم برای معرفی هرچه بیشتر سینمای ایران دانست.

وی اظهار امیدواری كرد كه با همكاری وزارت فرهنگ تونس كه همواره پیشتیبان اصلی برنامه های فرهنگی ایران بوده است بتوان در آینده نزدیك هفته های فرهنگی و فیلم ایران را در چندین استان تونس برگزار كرد.

در دیدار اخیر ' نجفی برزگر' معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزن فرهنگی ایران با وزیر فرهنگ تونس توافق شد كه هفته فرهنگی تونس در تهران 14 آبان ماه امسال برگزار شود.

وزیر فرهنگ تونس ابراز امیدواری كرد كه جمهوری اسلامی ایران نه تنها یك هفته بلكه هفته های فرهنگی مختلف را در كنار برنامه های سینمائی در شهرهای مختلف تونس اجرا كند.

خاورم ** 1324





:: برچسب‌ها: لا , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: